Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6
Review (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Монографија музиколога Милана Милојковића под називом Дигитална технологија у српској уметничкој музици представља плод његовог рада како у домену науке о музици, тако и у области примењене музикологије (превасходно у улози уредника у Музичкој редакцији Трећег програма Радио Београда), као и богатог извођачког и стваралачког искуства у сфери импровизоване, експерименталне и рачунарске музике. Милојковић је једини музиколог у Србији који је, упоредо са средњом музичком школом (инструментални одсек – гитара) завршио и техничку школу (смер за електротехничара рачунара), те се практично од школских дана бави конструкцијом и поправком аналогних и дигиталних уређаја за производњу, снимање и репродукцију звука. Запослен је као доцент на Академији уметности Универзитета у Новом Саду. Поред израде дигиталних и аналогних система за креативно контролисану производњу звука, његова богата професионална биографија обухвата и сарадњу с ансамблима Ноизац, Рестрикције и Ex You, с којима је објавио неко...лико албума, као и концертне наступе и перформансе с другим извођачима на електронским уређајима.
Keywords:
дигитална технологија / српска уметничка музика / примењена музикологијаSource:
Музикологија / Musicology 32 (I/2022), 2022, 1, 32, 283-288Publisher:
- Београд : Музиколошки институт САНУ
Funding / projects:
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200176 (Institute of Musicology SASA, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200176)
Collections
Institution/Community
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - JOUR AU - Медић, Ивана PY - 2022 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/13062 AB - Монографија музиколога Милана Милојковића под називом Дигитална технологија у српској уметничкој музици представља плод његовог рада како у домену науке о музици, тако и у области примењене музикологије (превасходно у улози уредника у Музичкој редакцији Трећег програма Радио Београда), као и богатог извођачког и стваралачког искуства у сфери импровизоване, експерименталне и рачунарске музике. Милојковић је једини музиколог у Србији који је, упоредо са средњом музичком школом (инструментални одсек – гитара) завршио и техничку школу (смер за електротехничара рачунара), те се практично од школских дана бави конструкцијом и поправком аналогних и дигиталних уређаја за производњу, снимање и репродукцију звука. Запослен је као доцент на Академији уметности Универзитета у Новом Саду. Поред израде дигиталних и аналогних система за креативно контролисану производњу звука, његова богата професионална биографија обухвата и сарадњу с ансамблима Ноизац, Рестрикције и Ex You, с којима је објавио неколико албума, као и концертне наступе и перформансе с другим извођачима на електронским уређајима. PB - Београд : Музиколошки институт САНУ T2 - Музикологија / Musicology 32 (I/2022) T1 - Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6 SP - 283 EP - 288 VL - 1 IS - 32 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13062 ER -
@article{ author = "Медић, Ивана", year = "2022", abstract = "Монографија музиколога Милана Милојковића под називом Дигитална технологија у српској уметничкој музици представља плод његовог рада како у домену науке о музици, тако и у области примењене музикологије (превасходно у улози уредника у Музичкој редакцији Трећег програма Радио Београда), као и богатог извођачког и стваралачког искуства у сфери импровизоване, експерименталне и рачунарске музике. Милојковић је једини музиколог у Србији који је, упоредо са средњом музичком школом (инструментални одсек – гитара) завршио и техничку школу (смер за електротехничара рачунара), те се практично од школских дана бави конструкцијом и поправком аналогних и дигиталних уређаја за производњу, снимање и репродукцију звука. Запослен је као доцент на Академији уметности Универзитета у Новом Саду. Поред израде дигиталних и аналогних система за креативно контролисану производњу звука, његова богата професионална биографија обухвата и сарадњу с ансамблима Ноизац, Рестрикције и Ex You, с којима је објавио неколико албума, као и концертне наступе и перформансе с другим извођачима на електронским уређајима.", publisher = "Београд : Музиколошки институт САНУ", journal = "Музикологија / Musicology 32 (I/2022)", title = "Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6", pages = "283-288", volume = "1", number = "32", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13062" }
Медић, И.. (2022). Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6. in Музикологија / Musicology 32 (I/2022) Београд : Музиколошки институт САНУ., 1(32), 283-288. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13062
Медић И. Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6. in Музикологија / Musicology 32 (I/2022). 2022;1(32):283-288. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13062 .
Медић, Ивана, "Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6" in Музикологија / Musicology 32 (I/2022), 1, no. 32 (2022):283-288, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13062 .