Музикологија (часопис) / Musicology (journal)
Recent Submissions
-
Музикологија / Musicology (33 II/2022)
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 12-2022) -
Phonographic Encounters: Mapping Transnational Cultures of Sound, 1890–1945. Editors: Elodie A. Roy and Eva Moreda Rodríguez. Abingdon and New York: Routledge, 2022. ISBN: 978-0-367-43921-7 (hbk); ISBN: 978-1-032-05711-8 (pbk); ISBN: 978-1-003-00649-7 (ebk); DOI: 10.4324/9781003006497
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 12-2022) -
Reactions to the first Music Biennale Zagreb (1961) in Belgradian Daily Newspapers / Реакције на први Mузички бијенале Загреб (1961) у београдској дневној штампи
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Aspects of Interaction between Radio and Recording Industry: Example of the His Master’s Voice concerts on Radio Belgrade Programme / Аспекти интеракције између радија и дискографске индустрије: пример His Master’s Voice концерата на програму Радио Београда
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Applying the Concept of Musical Social Entrainment in Researching Tambura Practice in Serbia / Примена концепта музичког друштвеног усклађивања у истраживању тамбурашке праксе у Србији
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Сања Ранковић и Мирјана Закић, Српско певачко наслеђе централног дела Косова и Метохије, Нови Сад: Матица српска, 2019, 312 стр. ISBN 978-86-7964-303-6
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Two Faces of Mystification: The Representation of the Holocaust in Arnold Schoenberg's A Survivor from Warsaw and Steve Reich's Different Trains / Два лица мистификације: представљање Холокауста у делима A Survivor from Warsaw Арнолда Шенберга и Different Trains Стива Рајша
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music / Након спуштања завесе: одрживост примењене музике
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Contemporary Lithuanian Musical Folklore Releases: Widening the Experiences / Савремена литванска музичкофолклорна издања: ширење искустава
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
The Introduction of Copyright in the Early Record Industry and Implications of Authorship for Popular Music in Croatia from 1929–1960s / Увођење ауторског права у раној музичкој индустрији и импликације ауторства за популарну музику у Хрватској између 1929. и 1960-их
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Arti Musices Pannoniarum – The Compositional Practice in Vojvodina in the Social-Historical and Musico-Historical Context / Arti Musices Pannoniarum – композиторско стваралаштво на територији Војводине у друштвено-историјском и музичко-историјском контексту
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2022) -
The Presence of Computers in Yugoslav Popular Music of the Second Half of the 1980s / Присуство рачунара у југословенској популарној музици у другој половини осамдесетих година
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2022) -
Managing Karadeniz Music Archive (KARMA): Foundations, Improvements, and Current Applications / Управљање музичким архивом Карадениз (КАРМА): основе, побољшања и тренутне примене
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2022)