Српски језик као страни у теорији и пракси
Serbian as a Foreign Language in Theory and Practice
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У овом раду говори се о основним питањима, теоретским и практичним, везаним за недовољно проучену област српског језика као страног.
Предмет расправљања чине организација наставе, наставни планови
и програми, уџбеници и наставна средства, провјера знања, сертификати.
In this paper, the author states that significant results have been achieved in the area of
teaching Serbian as a foreign language. He also states that, apart from such results, there are still
many unresolved issues, in both theory and practice. The paper includes a brief description of
the current circumstances, as well as potential solutions to some of the problems. The author
puts special emphasis on consequences of dissolution of Serbo-Croatian language union. He also
calls for implementation of contemporary methods in the teaching process, more intensified
theoretical work and stronger collaboration between domestic centres and departments abroad
teaching Serbian as a foreign language. The author also calls for Serbia’s accession to international
institutions that are engaged in evaluation of knowledge of second language (L2).
Кључне речи:
српски језик као страни / настава / ниво / тест / компетенција / диплома / Serbian as a Foreign Language / Teaching / Test / Competence / DiplomaИзвор:
Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I, 2007, 267-271Издавач:
- Београд : Институт за српски језик САНУ
TY - JOUR AU - Дешић, Милорад PY - 2007 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12786 AB - У овом раду говори се о основним питањима, теоретским и практичним, везаним за недовољно проучену област српског језика као страног. Предмет расправљања чине организација наставе, наставни планови и програми, уџбеници и наставна средства, провјера знања, сертификати. AB - In this paper, the author states that significant results have been achieved in the area of teaching Serbian as a foreign language. He also states that, apart from such results, there are still many unresolved issues, in both theory and practice. The paper includes a brief description of the current circumstances, as well as potential solutions to some of the problems. The author puts special emphasis on consequences of dissolution of Serbo-Croatian language union. He also calls for implementation of contemporary methods in the teaching process, more intensified theoretical work and stronger collaboration between domestic centres and departments abroad teaching Serbian as a foreign language. The author also calls for Serbia’s accession to international institutions that are engaged in evaluation of knowledge of second language (L2). PB - Београд : Институт за српски језик САНУ T2 - Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I T1 - Српски језик као страни у теорији и пракси T1 - Serbian as a Foreign Language in Theory and Practice SP - 267 EP - 271 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12786 ER -
@article{ author = "Дешић, Милорад", year = "2007", abstract = "У овом раду говори се о основним питањима, теоретским и практичним, везаним за недовољно проучену област српског језика као страног. Предмет расправљања чине организација наставе, наставни планови и програми, уџбеници и наставна средства, провјера знања, сертификати., In this paper, the author states that significant results have been achieved in the area of teaching Serbian as a foreign language. He also states that, apart from such results, there are still many unresolved issues, in both theory and practice. The paper includes a brief description of the current circumstances, as well as potential solutions to some of the problems. The author puts special emphasis on consequences of dissolution of Serbo-Croatian language union. He also calls for implementation of contemporary methods in the teaching process, more intensified theoretical work and stronger collaboration between domestic centres and departments abroad teaching Serbian as a foreign language. The author also calls for Serbia’s accession to international institutions that are engaged in evaluation of knowledge of second language (L2).", publisher = "Београд : Институт за српски језик САНУ", journal = "Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I", title = "Српски језик као страни у теорији и пракси, Serbian as a Foreign Language in Theory and Practice", pages = "267-271", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12786" }
Дешић, М.. (2007). Српски језик као страни у теорији и пракси. in Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I Београд : Институт за српски језик САНУ., 267-271. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12786
Дешић М. Српски језик као страни у теорији и пракси. in Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I. 2007;:267-271. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12786 .
Дешић, Милорад, "Српски језик као страни у теорији и пракси" in Шездесет година Института за српски језик САНУ : Зборник радова I (2007):267-271, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12786 .