Приказ основних података о документу

Typology of Entrepreneurs in the First Transition : an Example of Domestic TV Series

dc.creatorТрифуновић, Весна
dc.date.accessioned2020-06-19T18:57:32Z
dc.date.available2020-06-19T18:57:32Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0350-0861
dc.identifier.issn2334-8259 (online)
dc.identifier.urihttp://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/524/468
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/8872
dc.description.abstractРад се бави типизцијом и концептуализацијом приватника у периоду 90-их година прошлог века, који је још познат под називом прва транзиција или период блокиране трансформације. Реконструкција поменуте концептуализације заснована је на социјалним типовима који се јављају у специфичној творевини из домена популарне културе, односно у домаћим телевизијским серијама, од којих су за анализу изабране „Срећни људи“ и „Породично благо“. На основу социјалних типова у поменутим серијама прати се концептуализација приватника у раном и позном периоду прве транзиције. Поред тога, пажња је усмерена и на евентуалне промене у концептуализацији приватника између два наведена периода.sr
dc.description.abstractThis paper is based on the material which belongs to the domain of popular culture. That is, it is based on domestic TV series which belong to the first phase of transition, i.e., 1990's. I assumed that popular culture in general provides an expression of omnipresent, widely accepted and usual viewpoints within a society: as such, it also serves to confirm these values and attitudes. In this sense, I was interested in ways of presentation of entrepreneurs in the two domestic TV series: Srecni ljudi and Porodicno blago; the category of entrepreneurs is especially interesting since in the given transitional period, it became a part of the social, economic and cultural life of the Serbian society. These representations are very well presented by particular social types and they allow an insight of conceptualization of entrepreneurs in general. The two domestic TV series were shown at different times in the period of the first transition, and thus reflect ways of the conceptualization changes and development from the beginning until the late phase of the transition.en
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASAsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/147021/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceГласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASAsr
dc.subjectПрва транзицијаsr
dc.subjectприватнициsr
dc.subjectсоцијални типовиsr
dc.subjectконцептуализацијаsr
dc.subjectдомаће серијеsr
dc.subjecttransitionsr
dc.subjectentrepreneurssr
dc.subjectsocial typessr
dc.subjectconceptualizationsr
dc.subjectdomestic TV seriessr
dc.titleТипизација приватника у периоду прве транзиције : пример домаћих серијаsr
dc.titleTypology of Entrepreneurs in the First Transition : an Example of Domestic TV Seriesen
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractTrifunović, Vesna; Tipizacija privatnika u periodu prve tranzicije : primer domaćih serija;
dc.rights.holderЕтнографски институт САНУsr
dc.citation.spage135
dc.citation.epage146
dc.citation.volume57
dc.citation.issue1
dc.identifier.doi10.2298/GEI0901135T
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttps://dais.sanu.ac.rs/bitstream/id/33795/bitstream_33795.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_8872


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу