Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 1076
-
Contemplating Mahler: Serbian Composer Stanojlo Rajičić and His Cycles for Voice and Orchestra Na liparu (On Lipar, 1950) and Lisje Žuti (The Leaves Are Turning Yellow, 1953)
(Cluj-Napoca : The “Gheorghe Dima” National Music Academy, 05-2022) -
Културно наслеђе Стига и Пожаревачке Мораве
(Пожаревац : Центар за културу Пожаревац, 03-2022) -
Aspects of Interaction between Radio and Recording Industry: Example of the His Master’s Voice concerts on Radio Belgrade Programme / Аспекти интеракције између радија и дискографске индустрије: пример His Master’s Voice концерата на програму Радио Београда
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Reactions to the first Music Biennale Zagreb (1961) in Belgradian Daily Newspapers / Реакције на први Mузички бијенале Загреб (1961) у београдској дневној штампи
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Applying the Concept of Musical Social Entrainment in Researching Tambura Practice in Serbia / Примена концепта музичког друштвеног усклађивања у истраживању тамбурашке праксе у Србији
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Two Faces of Mystification: The Representation of the Holocaust in Arnold Schoenberg's A Survivor from Warsaw and Steve Reich's Different Trains / Два лица мистификације: представљање Холокауста у делима A Survivor from Warsaw Арнолда Шенберга и Different Trains Стива Рајша
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music / Након спуштања завесе: одрживост примењене музике
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Contemporary Lithuanian Musical Folklore Releases: Widening the Experiences / Савремена литванска музичкофолклорна издања: ширење искустава
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
The Introduction of Copyright in the Early Record Industry and Implications of Authorship for Popular Music in Croatia from 1929–1960s / Увођење ауторског права у раној музичкој индустрији и импликације ауторства за популарну музику у Хрватској између 1929. и 1960-их
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Милан Милојковић, Дигитална технологија у српској уметничкој музици, Нови Сад, Матица српска, 2020. ISBN 978-86-7946-332-6
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Сања Ранковић и Мирјана Закић, Српско певачко наслеђе централног дела Косова и Метохије, Нови Сад: Матица српска, 2019, 312 стр. ISBN 978-86-7964-303-6
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
Музикологија / Musicology 32 (I/2022)
(Београд : Музиколошки институт САНУ, 2022) -
The tunes of Diplomatic Notes. Music Music and Diplomacy in Southeast Europe (18th–20th century). Edited by Ivana Vesić, Vesna Peno, Boštjan Udovič. Belgrade and Ljubljana: Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts – University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, 2020. ISBN 978-86-80639-54-3
(Beograd : Muzikološki institut Srpske akademije nauka i umetnosti, 2021) -
Noi istorii ale muzicilor românești. 2 vols: I. De la vechi manuscrise la prioda modernă a muzicii românești; II. Ideologi, instituții și direcții componistice în muzica românească din secolele XX–XXI. Еds. Valentina Sandu-Dediu and Nicolae Gheorghiță. Bucharest: Editura Muzicală, 2020, 372 + 444 pp. ISBN 978-973-42-1155-5 (Vol. I) and 978-973-42-1156-2 (Vol. II)
(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2021)