Digitalni arhiv izdanja SANU
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled rada 
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Монографије / MI SASA - Monographs
  • Pregled rada
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Монографије / MI SASA - Monographs
  • Pregled rada
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena

Thumbnail
2019
bitstream_38579.pdf (101.4Mb)
Autori
Medić, Ivana
Knjiga (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Monografija pod nazivom Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku – Operski ciklus SVETLOST / LICHT Karlhajnca Štokhauzena rezultat je moje dugogodišnje fascinacije, s jedne strane, fenomenom Gesamtkunstwerka – sveobuhvatnog umetničkog dela – a s druge, stvaralaštvom Karlhajnca Štokhauzena, jednog od najmarkatnijih protagonista evropske muzičke avangarde posle Drugog svetskog rata. Štokhauzenovim opusom bavim se još od studentskih dana, a prvi rad posvećen njegovoj intuitivnoj muzici objavila sam, sada već davne, 2003. godine. Tokom jula i avgusta naredne, 2004. godine, imala sam čast i privilegiju da lično upoznam Štokhauzena i da neposredno učim od njega i njegovih saradnika, kao polaznica Letnjeg kursa iz kompozicije i interpretacije u Kirtenu (Nemačka), u organizaciji Štokhauzenove fondacije za muziku (Stockhausen-Stiftung für Musik). Nadahnuta ovim iskustvom, objavila sam detaljan osvrt na Štokhauzenov kreativni i pedagoški pristup u časopisu New Sound, zatim i svoju prvu... studiju posvećenu ciklusu Svetlost;7 a najopsežniji rezultat ovog višegodišnjeg istraživanja bila je moja magistarska teza, rađena pod mentorstvom prof. dr Mirjane Veselinović-Hofman i prof. dr Miodraga (Miška) Šuvakovića, odbranjena na Katedri za muzikologiju i etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, 2005. godine.

Ključne reči:
Gesamtkunstwerk / Karlhajnc Štokhauzen / XX i XXI vek / Operski ciklus Svetlost / Licht
Izvor:
2019, 263 str.
Izdavač:
  • Beograd : Muzikološki institut SANU
Projekti:
  • Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 451-03-68/2020-14/200176 (Muzikološki institut SANU, Beograd) (RS-200176)

Cobiss ID: 279417868

ISBN: 978-86-80639-33-8

[ Google Scholar ]
URI
http://dais.sanu.ac.rs/123456789/9091
Kolekcije
  • МИ САНУ - Монографије / MI SASA - Monographs
Institucija
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
TY  - BOOK
AU  - Medić, Ivana
PY  - 2019
UR  - http://dais.sanu.ac.rs/123456789/9091
AB  - Monografija pod nazivom Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku – Operski ciklus SVETLOST / LICHT Karlhajnca Štokhauzena rezultat je moje dugogodišnje fascinacije, s jedne strane, fenomenom Gesamtkunstwerka – sveobuhvatnog umetničkog dela – a s druge, stvaralaštvom Karlhajnca Štokhauzena, jednog od najmarkatnijih protagonista evropske muzičke
avangarde posle Drugog svetskog rata. Štokhauzenovim opusom bavim se još od studentskih dana, a prvi rad posvećen njegovoj intuitivnoj muzici objavila sam, sada već davne, 2003. godine. Tokom jula i avgusta naredne, 2004. godine, imala sam čast i privilegiju da lično upoznam Štokhauzena i da neposredno učim od njega i njegovih saradnika, kao polaznica Letnjeg kursa iz kompozicije i interpretacije u Kirtenu (Nemačka), u organizaciji Štokhauzenove fondacije za muziku (Stockhausen-Stiftung für Musik). Nadahnuta ovim iskustvom, objavila sam detaljan osvrt na Štokhauzenov kreativni i pedagoški pristup u časopisu New Sound, zatim i svoju prvu studiju
posvećenu ciklusu Svetlost;7 a najopsežniji rezultat ovog višegodišnjeg istraživanja bila je moja magistarska teza, rađena pod mentorstvom prof. dr Mirjane Veselinović-Hofman i prof. dr Miodraga (Miška) Šuvakovića, odbranjena na Katedri za muzikologiju i etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, 2005. godine.
PB  - Beograd : Muzikološki institut SANU
T1  - Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena
VL  - 263 str.
ER  - 
@book{
author = "Medić, Ivana",
year = "2019",
url = "http://dais.sanu.ac.rs/123456789/9091",
abstract = "Monografija pod nazivom Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku – Operski ciklus SVETLOST / LICHT Karlhajnca Štokhauzena rezultat je moje dugogodišnje fascinacije, s jedne strane, fenomenom Gesamtkunstwerka – sveobuhvatnog umetničkog dela – a s druge, stvaralaštvom Karlhajnca Štokhauzena, jednog od najmarkatnijih protagonista evropske muzičke
avangarde posle Drugog svetskog rata. Štokhauzenovim opusom bavim se još od studentskih dana, a prvi rad posvećen njegovoj intuitivnoj muzici objavila sam, sada već davne, 2003. godine. Tokom jula i avgusta naredne, 2004. godine, imala sam čast i privilegiju da lično upoznam Štokhauzena i da neposredno učim od njega i njegovih saradnika, kao polaznica Letnjeg kursa iz kompozicije i interpretacije u Kirtenu (Nemačka), u organizaciji Štokhauzenove fondacije za muziku (Stockhausen-Stiftung für Musik). Nadahnuta ovim iskustvom, objavila sam detaljan osvrt na Štokhauzenov kreativni i pedagoški pristup u časopisu New Sound, zatim i svoju prvu studiju
posvećenu ciklusu Svetlost;7 a najopsežniji rezultat ovog višegodišnjeg istraživanja bila je moja magistarska teza, rađena pod mentorstvom prof. dr Mirjane Veselinović-Hofman i prof. dr Miodraga (Miška) Šuvakovića, odbranjena na Katedri za muzikologiju i etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, 2005. godine.",
publisher = "Beograd : Muzikološki institut SANU",
title = "Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena",
volume = "263 str."
}
Medić I. Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena. 2019;263 str.
,& Medić, I. (2019). Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena.
nullBeograd : Muzikološki institut SANU., 263 str.. 
Medić Ivana, "Teorija i praksa Gesamtkunstwerka u XX i XXI veku : operski ciklus Svetlost/ Licht Karlhajnca Štokhauzena" 263 str. (2019)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O Digitalnom arhivu izdanja SANU (DAIS) | Pošaljite zapažanja

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumInstitucijeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O Digitalnom arhivu izdanja SANU (DAIS) | Pošaljite zapažanja

re3dataOpenAIRERCUB