Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Структурисање садржаја школске аритметике / Structuring the content of school arithmetic
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2016)
У овом чланку изложен је један приступ обради аритме-
тике у подручју првих 1.000 бројева, па наведимо шта је карактеристично
за тај приступ.
– Значење бројева и аритметичких операција везано је за феноме-
нологију ...
Пројеkат „Рука у тесту” и ресурси које пружа наставницима / The project Ruka u testu and resources for teachers
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2016)
Научно описмењавање сваког детета је предуслов
његовог успешног укључивања у изазове са којим ће се суочити у XXI
веку, а у томе значајну улогу има научна заједница. У Србији је допринос на овом плану остварен пројектом ...
Поимање простора и образовање за уметност / Conceptualisation of space and education for art
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2016)
When considering contemporary artistic practices and education,
we should first of all see whether and to what extent there still exist in
this context objective studies of spatial relationships, studies which aim ...
Изазови припреме наставника рачунарства: глобална перспектива / Challenges of computer science teachers’ preparation: a global perspective
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2016)
Computer science (CS) is usually defined as “the study of computers
and algorithmic processes, including their principles, their hardware
and software designs, their applications, and their impact on society”
(CSTA K-12 ...