Дигитални архив издања САНУ
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед рада 
  •   ДАИС
  • Етнографски институт САНУ / Institute of Ethnography SASA
  • ЕИ САНУ - Радови истраживача / IE SASA - Researchers' publications
  • Преглед рада
  •   ДАИС
  • Етнографски институт САНУ / Institute of Ethnography SASA
  • ЕИ САНУ - Радови истраживача / IE SASA - Researchers' publications
  • Преглед рада
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dance as an emigrant: intercultural communication by salsa in Belgrade

Thumbnail
2014
bitstream_30272.pdf (2.424Mb)
Аутори
Blagojević, Gordana
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
,
ICTM  Study  Group  on  Music  and  Dance  in  Southeastern  Europe
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
In Belgrade, Serbia, salsa was introduced in 2001 when a Cuban performed several basic figures at a seminar. A huge interest was ensued as well as the opening of salsa dance schools and organizing of salsa parties. This paper was created by observing and conducting field research in Belgrade from 2007 to 2012. The study deals with the factors that influenced the acceptance of salsa in Belgrade (and later in the rest of Serbia as well) and with the styles of salsa that are usually practiced here. It is especially interesting how Cuban instructors see their Serbian students. Did it come to forming of a local style? For some people in Belgrade salsa is just a dance while for others it has become a sort of life style.
У Београду, у Србији, салса је почела да се плеше 2001. године семинаром на коме је Кубанац Мигел Родригез показао неколико основних фигура. Уследило је изузетно интересовање за овај плес, отварање плесних школа салсе и организовање салса журки. Свега неколико кубанских емиграната успело да покрене велики број људи у једној географски удаљеној земљи да игра салсу. У овом раду који је настао на основу посматрања и теренских истраживања спроведених у Београду од 2007. до 2011. године разматрам који су то фактори утицали на прихватање салсе у Београду (а затим и шире у Србији), који салса стилови су распрострањени. Посебно је занимљиво како кубански инструктори виде своје српске ученике, да ли је дошло до формирања неког локалног стила. У Београду је за неке салса само плес, а за друге је постала животни стил.
Кључне речи:
Belgrade / salsa / migration / intercultural communication / Београд / салса / миграција / интеркултурална коминикација
Извор:
Third sypmosium of the ICTM SG on music and dance in Southeastern Europe held in Berovo, Republic of Macedonia 17-23 April 2012, 2014, 82-88
Издавач:
  • Skopje : International Council for Traditional Music National Committee for Macedonia
Пројекти:
  • Мултиетницитет, мултикултуралност, миграције - савремени процеси (RS-177027)
Напомена:
  • Third sypmosium of the ICTM SG on music and dance in Southeastern Europe held in Berovo, Republic of Macedonia 17-23 April 2012 : Terminology and Theoretical Approaches and Crossing National Boundaries / Intercultural Communication

ISBN: 978-608-65721-0-5

[ Google Scholar ]
URI
http://dais.sanu.ac.rs/123456789/7802
Колекције
  • ЕИ САНУ - Радови истраживача / IE SASA - Researchers' publications
Институција
Етнографски институт САНУ / Institute of Ethnography SASA

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О Дигиталном архиву издања САНУ (ДАИС) | Пошаљите запажања

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституцијеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О Дигиталном архиву издања САНУ (ДАИС) | Пошаљите запажања

re3dataOpenAIRERCUB