Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције
Forming of Elementary School Textbook Discourse – Rules of Collocation and Concordance
Article (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду се, на одабраним узорцима, анализира дискурс српских
основношколских уџбеника из наставних области српског језика и
књижевности и друштва и природе, посебно са аспекта односа лексике и контекста и законитости колокације и конкорданције дефиницијске лексике.
In paper, on selected samples, the discourse of Serbian elementary
school textbooks in the fields of Serbian language and literature and social
and natural education is analyzed, particularly from the aspects of relationship
between vocabulary and context in which the lexemes occur. In addition,
the rules of definitions vocabulary collocation and concordance are
analyzed
Keywords:
српски језик / дискурс / уџбеник / дијалог / колокација / конкорданца / семантика / лексема / контекст / граматика / Serbian language / discourse / textbook / dialogue / collocation / concordance / semantics / lexeme / context / grammarSource:
Наш језик, 2013, 44, 1-2, 45-74Publisher:
- Београд : Институт за српски језик САНУ
Funding / projects:
Collections
Institution/Community
Институт за српски језик САНУ / Institute for the Serbian Language of SASATY - JOUR AU - Станојчић, Славко Ж. PY - 2013 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/7538 AB - У раду се, на одабраним узорцима, анализира дискурс српских основношколских уџбеника из наставних области српског језика и књижевности и друштва и природе, посебно са аспекта односа лексике и контекста и законитости колокације и конкорданције дефиницијске лексике. AB - In paper, on selected samples, the discourse of Serbian elementary school textbooks in the fields of Serbian language and literature and social and natural education is analyzed, particularly from the aspects of relationship between vocabulary and context in which the lexemes occur. In addition, the rules of definitions vocabulary collocation and concordance are analyzed PB - Београд : Институт за српски језик САНУ T2 - Наш језик T1 - Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције T1 - Forming of Elementary School Textbook Discourse – Rules of Collocation and Concordance SP - 45 EP - 74 VL - 44 IS - 1-2 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7538 ER -
@article{ author = "Станојчић, Славко Ж.", year = "2013", abstract = "У раду се, на одабраним узорцима, анализира дискурс српских основношколских уџбеника из наставних области српског језика и књижевности и друштва и природе, посебно са аспекта односа лексике и контекста и законитости колокације и конкорданције дефиницијске лексике., In paper, on selected samples, the discourse of Serbian elementary school textbooks in the fields of Serbian language and literature and social and natural education is analyzed, particularly from the aspects of relationship between vocabulary and context in which the lexemes occur. In addition, the rules of definitions vocabulary collocation and concordance are analyzed", publisher = "Београд : Институт за српски језик САНУ", journal = "Наш језик", title = "Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције, Forming of Elementary School Textbook Discourse – Rules of Collocation and Concordance", pages = "45-74", volume = "44", number = "1-2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7538" }
Станојчић, С. Ж.. (2013). Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције. in Наш језик Београд : Институт за српски језик САНУ., 44(1-2), 45-74. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7538
Станојчић СЖ. Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције. in Наш језик. 2013;44(1-2):45-74. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7538 .
Станојчић, Славко Ж., "Формирање дискурса основношколског уџбеника – законитости колокације и конкорданције" in Наш језик, 44, no. 1-2 (2013):45-74, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7538 .