Четири "погледа" на тишину у филму
Ostalo (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Тишина представља веома интригантан феномен у седмој уметности који сам по себи захтева посебну теоријску пажњу. Четири филмска остварења (Le Samouraï, 1967; Goya’s Ghosts, 2006; The Artist, 2011; Acts of Vengeance, 2017) која ће бити представљена овом приликом навела су ме да размислим о третману тишине у филму и општем „погледу“ на тишину. Намера ми је да покушам да одговорим на питања која се јављају при анализи овог јединственог (звучног) решења за којим посежу режисери.
Izvor:
Београд: Студентски културни центар, 2019Izdavač:
- Београд : Студентски културни центар
Finansiranje / projekti:
- Identiteti srpske muzike od lokalnih do globalnih okvira: tradicije, promene, izazovi (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-177004)
Napomena:
- Постер за предавање "Четири `погледа` на тишину у филму" одржаног 24. априла 2019. у Галерији СКЦ Нови Београд.
Kolekcije
Institucija/grupa
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - GEN AU - Новаковић, Моника PY - 2019 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/6777 AB - Тишина представља веома интригантан феномен у седмој уметности који сам по себи захтева посебну теоријску пажњу. Четири филмска остварења (Le Samouraï, 1967; Goya’s Ghosts, 2006; The Artist, 2011; Acts of Vengeance, 2017) која ће бити представљена овом приликом навела су ме да размислим о третману тишине у филму и општем „погледу“ на тишину. Намера ми је да покушам да одговорим на питања која се јављају при анализи овог јединственог (звучног) решења за којим посежу режисери. PB - Београд : Студентски културни центар T2 - Београд: Студентски културни центар T1 - Четири "погледа" на тишину у филму UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777 ER -
@misc{ author = "Новаковић, Моника", year = "2019", abstract = "Тишина представља веома интригантан феномен у седмој уметности који сам по себи захтева посебну теоријску пажњу. Четири филмска остварења (Le Samouraï, 1967; Goya’s Ghosts, 2006; The Artist, 2011; Acts of Vengeance, 2017) која ће бити представљена овом приликом навела су ме да размислим о третману тишине у филму и општем „погледу“ на тишину. Намера ми је да покушам да одговорим на питања која се јављају при анализи овог јединственог (звучног) решења за којим посежу режисери.", publisher = "Београд : Студентски културни центар", journal = "Београд: Студентски културни центар", title = "Четири "погледа" на тишину у филму", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777" }
Новаковић, М.. (2019). Четири "погледа" на тишину у филму. in Београд: Студентски културни центар Београд : Студентски културни центар.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777
Новаковић М. Четири "погледа" на тишину у филму. in Београд: Студентски културни центар. 2019;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777 .
Новаковић, Моника, "Четири "погледа" на тишину у филму" in Београд: Студентски културни центар (2019), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777 .