Приказ основних података о документу

Doctoral Studies at the University of Manchester: Practical Experiences and a Comparison to Doctoral Studies in Serbia

dc.contributorМиленковић, Марко С.
dc.creatorМедић, Ивана
dc.date.accessioned2019-10-17T11:27:49Z
dc.date.available2019-10-17T11:27:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-85239-62-5
dc.identifier.urihttp://www.artf.ni.ac.rs/lat/wp-content/uploads/sites/2/2019/10/Zbornik-radova-BARTF-2018.pdf
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/6532
dc.description.abstractОвим пленарним излагањем настојала сам да укажем на специфичности концепције докторских академских студија музикологије (али и других области науке о музици) на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство), посебно у поређењу са концепцијом докторских академских студија на универзитетима у Србији. Полазећи од генералног устројства основних и постдипломских студија музике у Уједињеном Краљевству, разматрам структуру докторских студија музикологије, наглашавајући елементе британског високошколског система који се у значајној мери разликују од српског. Након тога, посвећујем се оним сегментима програма докторских академских студија у Уједињеном Краљевству за које сматрам да представљају примере добре праксе и указујем на који начин би њихова имплементација допринела подизању квалитета последипломских студија у Србији. У погледу пресека стања докторских академских студија у Србији, користила сам недавно објављено истраживање Групе за анализу и креирање јавних политика (ГАЈП) под називом Квалитет докторских студија у друштвеним и хуманистичким наукама у Србији (Београд 2018), реализовано у оквиру пројекта ПЕРФОРМ Швајцарске агенције за развој и сарадњу.sr
dc.description.abstractWith this plenary presentation I wish to point out the differences in the concept of doctoral studies in musicology at the University of Manchester (United Kingdom) in comparison with doctoral academic studies at Serbian universities. I begin by looking at the general structure of undergraduate and postgraduate studies of music in the United Kingdom and the expected level of knowledge and skills. Afterwards I emphasise the elements of the British higher education system that are significantly different from their Serbian equivalents (especially after the Bologna reform of higher education in 2005) and pay special attention to those segments of doctoral programs in the United Kingdom that I consider to be examples of good practices. Finally I discuss how the implementation of these good practices could contribute towards the increase of the overall quality of postgraduate studies in Serbia.en
dc.language.isosrsr
dc.language.isoensr
dc.publisherНиш : Универзитет, Факултет уметностиsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177004/RS//
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceBalkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš)sr
dc.subjectДокторске академске студије (ДАС)sr
dc.subjectУниверзитет у Манчестеруsr
dc.subjectвисокошколско образовање у Уједињеном Краљевствуsr
dc.subjectДАС у Србијиsr
dc.subjectистраживање ГАЈПsr
dc.subjectпоређењеsr
dc.subjectDoctoral Academic Studies (DAS)sr
dc.subjectThe University of Manchestersr
dc.subjectHigher Education in the United Kingdomsr
dc.subjectcomparisonsr
dc.subjectDAS in Serbiasr
dc.titleДокторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србијиsr
dc.titleDoctoral Studies at the University of Manchester: Practical Experiences and a Comparison to Doctoral Studies in Serbiaen
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractMedić, Ivana; Doktorske akademske studije na Univerzitetu u Mančesteru (Ujedinjeno Kraljevstvo): iskustva iz prakse i poređenje sa Doktorskim akademskim studijama u Srbiji;
dc.citation.spage13
dc.citation.epage31
dc.description.otherРеализацију научног скупа и штампање зборника радова подржало је Министарство просвете, науке и технолошког развоја, решењем број 451-03-469/2018-14.sr
dc.identifier.cobiss279736332
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttps://dais.sanu.ac.rs/bitstream/id/26249/bitstream_26249.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу