DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
  • View Item
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији

Doctoral Studies at the University of Manchester: Practical Experiences and a Comparison to Doctoral Studies in Serbia

Thumbnail
2019
bitstream_26249.pdf (1.519Mb)
Authors
Медић, Ивана
Contributors
Миленковић, Марко С.
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Овим пленарним излагањем настојала сам да укажем на специфичности концепције докторских академских студија музикологије (али и других области науке о музици) на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство), посебно у поређењу са концепцијом докторских академских студија на универзитетима у Србији. Полазећи од генералног устројства основних и постдипломских студија музике у Уједињеном Краљевству, разматрам структуру докторских студија музикологије, наглашавајући елементе британског високошколског система који се у значајној мери разликују од српског. Након тога, посвећујем се оним сегментима програма докторских академских студија у Уједињеном Краљевству за које сматрам да представљају примере добре праксе и указујем на који начин би њихова имплементација допринела подизању квалитета последипломских студија у Србији. У погледу пресека стања докторских академских студија у Србији, користила сам недавно објављено истраживање Групе за анализу и креирање јавних политика (ГАЈП)... под називом Квалитет докторских студија у друштвеним и хуманистичким наукама у Србији (Београд 2018), реализовано у оквиру пројекта ПЕРФОРМ Швајцарске агенције за развој и сарадњу.

With this plenary presentation I wish to point out the differences in the concept of doctoral studies in musicology at the University of Manchester (United Kingdom) in comparison with doctoral academic studies at Serbian universities. I begin by looking at the general structure of undergraduate and postgraduate studies of music in the United Kingdom and the expected level of knowledge and skills. Afterwards I emphasise the elements of the British higher education system that are significantly different from their Serbian equivalents (especially after the Bologna reform of higher education in 2005) and pay special attention to those segments of doctoral programs in the United Kingdom that I consider to be examples of good practices. Finally I discuss how the implementation of these good practices could contribute towards the increase of the overall quality of postgraduate studies in Serbia.
Keywords:
Докторске академске студије (ДАС) / Универзитет у Манчестеру / високошколско образовање у Уједињеном Краљевству / ДАС у Србији / истраживање ГАЈП / поређење / Doctoral Academic Studies (DAS) / The University of Manchester / Higher Education in the United Kingdom / comparison / DAS in Serbia
Source:
Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš), 2019, 13-31
Publisher:
  • Ниш : Универзитет, Факултет уметности
Funding / projects:
  • Serbian musical identities within local and global frameworks: traditions, changes, challenges (RS-177004)
Note:
  • Реализацију научног скупа и штампање зборника радова подржало је Министарство просвете, науке и технолошког развоја, решењем број 451-03-469/2018-14.

Cobiss ID: 279736332

ISBN: 978-86-85239-62-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532
URI
http://www.artf.ni.ac.rs/lat/wp-content/uploads/sites/2/2019/10/Zbornik-radova-BARTF-2018.pdf
https://dais.sanu.ac.rs/123456789/6532
Collections
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
Institution/Community
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
TY  - CONF
AU  - Медић, Ивана
PY  - 2019
UR  - http://www.artf.ni.ac.rs/lat/wp-content/uploads/sites/2/2019/10/Zbornik-radova-BARTF-2018.pdf
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/6532
AB  - Овим пленарним излагањем настојала сам да укажем на специфичности концепције
докторских академских студија музикологије (али и других области науке о музици) на
Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство), посебно у поређењу са концепцијом
докторских академских студија на универзитетима у Србији. Полазећи од генералног устројства
основних и постдипломских студија музике у Уједињеном Краљевству, разматрам структуру
докторских студија музикологије, наглашавајући елементе британског високошколског система
који се у значајној мери разликују од српског. Након тога, посвећујем се оним сегментима
програма докторских академских студија у Уједињеном Краљевству за које сматрам да
представљају примере добре праксе и указујем на који начин би њихова имплементација
допринела подизању квалитета последипломских студија у Србији. У погледу пресека стања
докторских академских студија у Србији, користила сам недавно објављено истраживање
Групе за анализу и креирање јавних политика (ГАЈП) под називом Квалитет докторских
студија у друштвеним и хуманистичким наукама у Србији (Београд 2018), реализовано
у оквиру пројекта ПЕРФОРМ Швајцарске агенције за развој и сарадњу.
AB  - With this plenary presentation I wish to point out the differences in the concept of doctoral studies in musicology at the University of Manchester (United Kingdom) in comparison with doctoral academic studies at Serbian universities. I begin by looking at the general structure of undergraduate and postgraduate studies of music in the United Kingdom and the expected level of
knowledge and skills. Afterwards I emphasise the elements of the British higher education system
that are significantly different from their Serbian equivalents (especially after the Bologna reform
of higher education in 2005) and pay special attention to those segments of doctoral programs in the United Kingdom that I consider to be examples of good practices. Finally I discuss how
the implementation of these good practices could contribute towards the increase of the overall
quality of postgraduate studies in Serbia.
PB  - Ниш : Универзитет, Факултет уметности
C3  - Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš)
T1  - Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији
T1  - Doctoral Studies at the University of Manchester: Practical Experiences and a Comparison to Doctoral Studies in Serbia
SP  - 13
EP  - 31
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532
ER  - 
@conference{
author = "Медић, Ивана",
year = "2019",
abstract = "Овим пленарним излагањем настојала сам да укажем на специфичности концепције
докторских академских студија музикологије (али и других области науке о музици) на
Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство), посебно у поређењу са концепцијом
докторских академских студија на универзитетима у Србији. Полазећи од генералног устројства
основних и постдипломских студија музике у Уједињеном Краљевству, разматрам структуру
докторских студија музикологије, наглашавајући елементе британског високошколског система
који се у значајној мери разликују од српског. Након тога, посвећујем се оним сегментима
програма докторских академских студија у Уједињеном Краљевству за које сматрам да
представљају примере добре праксе и указујем на који начин би њихова имплементација
допринела подизању квалитета последипломских студија у Србији. У погледу пресека стања
докторских академских студија у Србији, користила сам недавно објављено истраживање
Групе за анализу и креирање јавних политика (ГАЈП) под називом Квалитет докторских
студија у друштвеним и хуманистичким наукама у Србији (Београд 2018), реализовано
у оквиру пројекта ПЕРФОРМ Швајцарске агенције за развој и сарадњу., With this plenary presentation I wish to point out the differences in the concept of doctoral studies in musicology at the University of Manchester (United Kingdom) in comparison with doctoral academic studies at Serbian universities. I begin by looking at the general structure of undergraduate and postgraduate studies of music in the United Kingdom and the expected level of
knowledge and skills. Afterwards I emphasise the elements of the British higher education system
that are significantly different from their Serbian equivalents (especially after the Bologna reform
of higher education in 2005) and pay special attention to those segments of doctoral programs in the United Kingdom that I consider to be examples of good practices. Finally I discuss how
the implementation of these good practices could contribute towards the increase of the overall
quality of postgraduate studies in Serbia.",
publisher = "Ниш : Универзитет, Факултет уметности",
journal = "Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš)",
title = "Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији, Doctoral Studies at the University of Manchester: Practical Experiences and a Comparison to Doctoral Studies in Serbia",
pages = "13-31",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532"
}
Медић, И.. (2019). Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији. in Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš)
Ниш : Универзитет, Факултет уметности., 13-31.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532
Медић И. Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији. in Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš). 2019;:13-31.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532 .
Медић, Ивана, "Докторске академске студије на Универзитету у Манчестеру (Уједињено Краљевство): искуства из праксе и поређење са Докторским академским студијама у Србији" in Balkan Art Forum: Umetnost i kultura danas: obrazovanje za umetnost i izazovi savremenosti: zbornik radova sa naučnog skupa (6; 2018; Niš) (2019):13-31,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6532 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts | Send Feedback

CoreTrustSealre3dataOpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts | Send Feedback

CoreTrustSealre3dataOpenAIRERCUB