Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution
Мјузик-хол: прописи и понашање у британској културној институцији
Article (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
The music hall in late nineteenth-century Britain offers an example of a cultural institution in which legal measures, in-house regulations, and unscripted codes of behaviour all come into play. At times, the performers or audience were under coercion to act in a certain way, but at other times constraints on behaviour were more indirect, because the music hall created common understanding of what was acceptable or respectable. There is, however, a further complication to consider: sometimes insider notions of what is normative or appropriate come into conflict with outsider concerns about music-hall behaviour. These various pressures are examined in the context of rowdiness, drunkenness, obscenity, and prostitution, and conflicts that result when internal institutional notions of what is normative or appropriate come into conflict with external social anxieties.
Мјузик-хол у Великој Британији с краја XIX века представља пример културне институције у којој се преплићу законске одредбе, интерни прописи и неписана правила понашања. Понекад су извођачи или публика били присиљени да се понашају на одређени начин, али у неким другим случајевима ограничења у односу на понашање била су индиректнија, јер је у оквирима мјузик-хол постојало прећутно заједничко разумевање онога што је прихватљиво или достојанствено. Међутим, ситуацију компликује још једна околност коју треба узети у обзир: наиме, понекад су се интерни ставови о томе шта је нормирано или прикладно сукобљавали са забринутошћу спољашњих посматрача у вези са понашањем у мјузик-холу. Ове различите врсте притисака истражујемо у светлу метежа, пијанства, опсценог понашања и проституције, као и конфликата који настају када унутрашње институционализовано схватање онога што је нормирано или прикладно дође у сукоб са спољашњим друштвеним анксиозностима.
Keywords:
Institutionalism / Music Hall / drink / sexual innuendo / prostitution / институционализација / мјузик хол / алкохол / сексуална провокација / проституцијаSource:
Музикологија / Musicology, 2019, 26, 61-74Publisher:
- Београд : Музиколошки институт САНУ
Funding / projects:
- Serbian musical identities within local and global frameworks: traditions, changes, challenges (RS-177004)
Note:
- Часопис је индексиран на http://doiserbia.nb.rs/, http://dais.sanu.ac.rs/handle/123456789/914 и у међународној бази ProQuest. / The journal is indexed in http://doiserbia.nb.rs/, http://dais.sanu.ac.rs/handle/123456789/914 and in the international database ProQuest. Издавање ове публикације подржали су Министарство културе и информисања Републике Србије, Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије и СОКОЈ - Организација музичких аутора Србије / The publication of this volume was supported by the Ministry of Culture and Information of the Republic of Serbia, the Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia and SOKOJ - Serbian Music Authors' Organization
Collections
Institution/Community
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - JOUR AU - Scott, Derek B. PY - 2019 UR - https://dais.sanu.ac.rs/handle/123456789/6332 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/6336 AB - The music hall in late nineteenth-century Britain offers an example of a cultural institution in which legal measures, in-house regulations, and unscripted codes of behaviour all come into play. At times, the performers or audience were under coercion to act in a certain way, but at other times constraints on behaviour were more indirect, because the music hall created common understanding of what was acceptable or respectable. There is, however, a further complication to consider: sometimes insider notions of what is normative or appropriate come into conflict with outsider concerns about music-hall behaviour. These various pressures are examined in the context of rowdiness, drunkenness, obscenity, and prostitution, and conflicts that result when internal institutional notions of what is normative or appropriate come into conflict with external social anxieties. AB - Мјузик-хол у Великој Британији с краја XIX века представља пример културне институције у којој се преплићу законске одредбе, интерни прописи и неписана правила понашања. Понекад су извођачи или публика били присиљени да се понашају на одређени начин, али у неким другим случајевима ограничења у односу на понашање била су индиректнија, јер је у оквирима мјузик-хол постојало прећутно заједничко разумевање онога што је прихватљиво или достојанствено. Међутим, ситуацију компликује још једна околност коју треба узети у обзир: наиме, понекад су се интерни ставови о томе шта је нормирано или прикладно сукобљавали са забринутошћу спољашњих посматрача у вези са понашањем у мјузик-холу. Ове различите врсте притисака истражујемо у светлу метежа, пијанства, опсценог понашања и проституције, као и конфликата који настају када унутрашње институционализовано схватање онога што је нормирано или прикладно дође у сукоб са спољашњим друштвеним анксиозностима. PB - Београд : Музиколошки институт САНУ T2 - Музикологија / Musicology T1 - Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution T1 - Мјузик-хол: прописи и понашање у британској културној институцији SP - 61 EP - 74 VL - 26 DO - 10.2298/MUZ1926061S UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6336 ER -
@article{ author = "Scott, Derek B.", year = "2019", abstract = "The music hall in late nineteenth-century Britain offers an example of a cultural institution in which legal measures, in-house regulations, and unscripted codes of behaviour all come into play. At times, the performers or audience were under coercion to act in a certain way, but at other times constraints on behaviour were more indirect, because the music hall created common understanding of what was acceptable or respectable. There is, however, a further complication to consider: sometimes insider notions of what is normative or appropriate come into conflict with outsider concerns about music-hall behaviour. These various pressures are examined in the context of rowdiness, drunkenness, obscenity, and prostitution, and conflicts that result when internal institutional notions of what is normative or appropriate come into conflict with external social anxieties., Мјузик-хол у Великој Британији с краја XIX века представља пример културне институције у којој се преплићу законске одредбе, интерни прописи и неписана правила понашања. Понекад су извођачи или публика били присиљени да се понашају на одређени начин, али у неким другим случајевима ограничења у односу на понашање била су индиректнија, јер је у оквирима мјузик-хол постојало прећутно заједничко разумевање онога што је прихватљиво или достојанствено. Међутим, ситуацију компликује још једна околност коју треба узети у обзир: наиме, понекад су се интерни ставови о томе шта је нормирано или прикладно сукобљавали са забринутошћу спољашњих посматрача у вези са понашањем у мјузик-холу. Ове различите врсте притисака истражујемо у светлу метежа, пијанства, опсценог понашања и проституције, као и конфликата који настају када унутрашње институционализовано схватање онога што је нормирано или прикладно дође у сукоб са спољашњим друштвеним анксиозностима.", publisher = "Београд : Музиколошки институт САНУ", journal = "Музикологија / Musicology", title = "Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution, Мјузик-хол: прописи и понашање у британској културној институцији", pages = "61-74", volume = "26", doi = "10.2298/MUZ1926061S", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6336" }
Scott, D. B.. (2019). Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution. in Музикологија / Musicology Београд : Музиколошки институт САНУ., 26, 61-74. https://doi.org/10.2298/MUZ1926061S https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6336
Scott DB. Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution. in Музикологија / Musicology. 2019;26:61-74. doi:10.2298/MUZ1926061S https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6336 .
Scott, Derek B., "Music Hall: Regulations and Behaviour in a British Cultural Institution" in Музикологија / Musicology, 26 (2019):61-74, https://doi.org/10.2298/MUZ1926061S ., https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6336 .