Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа
The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији.
Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.
Ključne reči:
Мокрањац / културни идентитет / културна меморија / средња школа / музичка култура / Mokranjac / cultural memory / cultural identity / high school / studying musicIzvor:
Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака, 2014, 55-56Izdavač:
- Београд : Факултет музичке уметности