Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа
The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији.
Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.
Keywords:
Мокрањац / културни идентитет / културна меморија / средња школа / музичка култура / Mokranjac / cultural memory / cultural identity / high school / studying musicSource:
Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака, 2014, 55-56Publisher:
- Београд : Факултет музичке уметности
TY - CONF AU - Радовановић, Бојана AU - Ђорђевић, Ана PY - 2014 UR - http://dais.sanu.ac.rs/123456789/5183 AB - Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији. AB - Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today. PB - Београд : Факултет музичке уметности C3 - Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака T1 - Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа T1 - The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education SP - 55 EP - 56 ER -
@conference{ author = "Радовановић, Бојана and Ђорђевић, Ана", year = "2014", url = "http://dais.sanu.ac.rs/123456789/5183", abstract = "Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији., Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.", publisher = "Београд : Факултет музичке уметности", journal = "Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака", title = "Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа, The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education", pages = "55-56" }
Радовановић Б, Ђорђевић А. Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа. Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака. 2014;:55-56
Радовановић, Б.,& Ђорђевић, А. (2014). Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа. Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетакаБеоград : Факултет музичке уметности., null, 55-56.
Радовановић Бојана, Ђорђевић Ана, "Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа" null (2014):55-56