DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
  • View Item
  •   DAIS
  • Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа

The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education

Thumbnail
2014
bitstream_16237.pdf (285.0Kb)
Authors
Радовановић, Бојана
Ђорђевић, Ана
Contributors
Петровић, Милена
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији.
Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.
Keywords:
Мокрањац / културни идентитет / културна меморија / средња школа / музичка култура / Mokranjac / cultural memory / cultural identity / high school / studying music
Source:
Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака, 2014, 55-56
Publisher:
  • Београд : Факултет музичке уметности

Cobiss ID: 211661836

ISBN: 978-86-88619-58-5

[ Google Scholar ]
URI
http://dais.sanu.ac.rs/123456789/5183
Collections
  • МИ САНУ - Радови истраживача / MI SASA - Researchers' publications
Institution
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASA
TY  - CONF
AU  - Радовановић, Бојана
AU  - Ђорђевић, Ана
PY  - 2014
UR  - http://dais.sanu.ac.rs/123456789/5183
AB  - Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији.
AB  - Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.
PB  - Београд : Факултет музичке уметности
C3  - Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака
T1  - Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа
T1  - The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education
SP  - 55
EP  - 56
ER  - 
@conference{
author = "Радовановић, Бојана and Ђорђевић, Ана",
year = "2014",
url = "http://dais.sanu.ac.rs/123456789/5183",
abstract = "Разматрајући културни идентитет према теоретској платформи Јана Асмана о културној меморији, довели смо у питање место место српске музике, а првенствено Стевана Стојановића Мокрањца у оквиру данашњег образовног система у Србији., Considering cultural identity according to Jan Assman's theoretical platform and his cultural memory theory, we are posing a question of the place that Serbian music and Stevan Stojanović Mokranjac have in educational system in Serbia today.",
publisher = "Београд : Факултет музичке уметности",
journal = "Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака",
title = "Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа, The Role of Studying Music in Forming of Cultural Identity - Mokranjac in High School Education",
pages = "55-56"
}
Радовановић Б, Ђорђевић А. Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа. Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетака. 2014;:55-56
Радовановић, Б.,& Ђорђевић, А. (2014). Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа.
Седамнаести Педагошки форум сценских уметности. Социолошки аспект педагогије и извођаштва у сценским уметностима, књига сажетакаБеоград : Факултет музичке уметности., null, 55-56. 
Радовановић Бојана, Ђорђевић Ана, "Улога музичке културе у креирању културног идентитета - Мокрањац у настави средњих школа" null (2014):55-56

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutionsAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About DAIS - Digital Archive of the Serbian Academy of Sciences and Arts | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB