Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754)
Castor et Pollux by Jean-Philippe Rameau in the light of diferences between the two versions of the opera (1737, 1754)
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду сам настојала да укажем на разлоге због којих је Жан-Филип Рамо ревидирао оперу Кастор и Полукс (1737) седамнаест година након што ју је компоновао, у контексту актуелних друштвених и политичких околности у Француској. Компаративно су разматране две верзије опере, а промене које су биле резултат ревизије дела сагледане су детаљније у односу на концепцију лика Фебе,
In this paper I conidered the reasons why Jean-Philippe Rameau revised his opera Castor et Pollux (1737) seventeen years later, in the context of new political and social circumstances. The focus of the paper is the cnanged concept of the character of Phebe, resulting from the mentioned revision of the opera.
Keywords:
Кастор и Полукс / Жан-Филип Рамо / француска опера / ревизија / структура / Лик Фебе / Jean-Philippe Rameau / Castor et Pollux / French opera / revision / character of Phebe / structureSource:
Музиколошке перспективе, 2012, 2, 224-244Publisher:
- Београд : Факултет музичке уметности
Note:
- Семинарски рад рађен под менторством доц. др Татјане Марковић, школске 2009/2010. године.
TY - CHAP AU - Спасић, Вања PY - 2012 UR - http://dais.sanu.ac.rs/123456789/4658 AB - У раду сам настојала да укажем на разлоге због којих је Жан-Филип Рамо ревидирао оперу Кастор и Полукс (1737) седамнаест година након што ју је компоновао, у контексту актуелних друштвених и политичких околности у Француској. Компаративно су разматране две верзије опере, а промене које су биле резултат ревизије дела сагледане су детаљније у односу на концепцију лика Фебе, AB - In this paper I conidered the reasons why Jean-Philippe Rameau revised his opera Castor et Pollux (1737) seventeen years later, in the context of new political and social circumstances. The focus of the paper is the cnanged concept of the character of Phebe, resulting from the mentioned revision of the opera. PB - Београд : Факултет музичке уметности T2 - Музиколошке перспективе T1 - Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754) T1 - Castor et Pollux by Jean-Philippe Rameau in the light of diferences between the two versions of the opera (1737, 1754) SP - 224 EP - 244 VL - 2 ER -
@article{ author = "Спасић, Вања", year = "2012", url = "http://dais.sanu.ac.rs/123456789/4658", abstract = "У раду сам настојала да укажем на разлоге због којих је Жан-Филип Рамо ревидирао оперу Кастор и Полукс (1737) седамнаест година након што ју је компоновао, у контексту актуелних друштвених и политичких околности у Француској. Компаративно су разматране две верзије опере, а промене које су биле резултат ревизије дела сагледане су детаљније у односу на концепцију лика Фебе,, In this paper I conidered the reasons why Jean-Philippe Rameau revised his opera Castor et Pollux (1737) seventeen years later, in the context of new political and social circumstances. The focus of the paper is the cnanged concept of the character of Phebe, resulting from the mentioned revision of the opera.", publisher = "Београд : Факултет музичке уметности", journal = "Музиколошке перспективе", title = "Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754), Castor et Pollux by Jean-Philippe Rameau in the light of diferences between the two versions of the opera (1737, 1754)", pages = "224-244", volume = "2" }
Спасић В. Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754). Музиколошке перспективе. 2012;2:224-244
,& Спасић, В. (2012). Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754). Музиколошке перспективеБеоград : Факултет музичке уметности., 2, 224-244.
Спасић Вања, "Кастор и Полукс Ж. Ф. Рамоа у светлу разлика између две верзије опере (1737, 1754)" 2 (2012):224-244