Agency Festivals in Serbia: An Introduction
Agency фестивали у Србији: увод
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
The text is intended as an introduction to the research of the agency festivals in Serbia. The term agency festival is explained with examples of international equivalents and an overview of local and regional networks of agency festivals is provided. The most prevalent topics tackled at the agency festivals and, following their content, their significance for contemporary (popular) music beyond music industry goals are presented. The focus is on Kontakt konferencija and Indirekt Showcase festival in Belgrade.
Текст је конципиран као увод у истраживања тзв. agency фестивала у Србији.У недостатку одговарајућег превода формулације на српски језик, овом приликом одлучила сам се за навођење одреднице концепта у енглеској варијанти. На почетку, објашњен је концепт agency естивала с међународним примерима и прегледом локалне и регионалне мреже фестивала. Представљене су доминантне теме о којима се дискутовало на agency фестивалима, као и потенцијални значај ових манифестација за савремену популарну музику преко основних интереса актера музичке индустрије. У фокусу прегледа су београдски agency фестивали Контакт конференција и Indirekt Showcase.
Кључне речи:
agency festival / music industry / Indirekt Showcase Festival / Kontakt konferencija / ecosystem / agency фестивал / музичка конференција / фестивал Indirekt Showcase / Контакт конференција / екосистемИзвор:
Музикологија-Musicology, 2023, 35, 53-66Издавач:
- Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts
Финансирање / пројекти:
- APPMES - Applied Musicology and Ethnomusicology in Serbia: Making a Difference in Contemporary Society (RS-ScienceFundRS-Ideje-7750287)
DOI: https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M
Cobiss ID: 133955081
ISSN: 1450-9814 (print); 2406-0976 (online)
[ Google Scholar ]URI
https://muzikologija-musicology.com/index.php/MM/article/view/107https://dais.sanu.ac.rs/123456789/16265
Колекције
Институција/група
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - JOUR AU - Maglov, Marija PY - 2023 UR - https://muzikologija-musicology.com/index.php/MM/article/view/107 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/16265 AB - The text is intended as an introduction to the research of the agency festivals in Serbia. The term agency festival is explained with examples of international equivalents and an overview of local and regional networks of agency festivals is provided. The most prevalent topics tackled at the agency festivals and, following their content, their significance for contemporary (popular) music beyond music industry goals are presented. The focus is on Kontakt konferencija and Indirekt Showcase festival in Belgrade. AB - Текст је конципиран као увод у истраживања тзв. agency фестивала у Србији.У недостатку одговарајућег превода формулације на српски језик, овом приликом одлучила сам се за навођење одреднице концепта у енглеској варијанти. На почетку, објашњен је концепт agency естивала с међународним примерима и прегледом локалне и регионалне мреже фестивала. Представљене су доминантне теме о којима се дискутовало на agency фестивалима, као и потенцијални значај ових манифестација за савремену популарну музику преко основних интереса актера музичке индустрије. У фокусу прегледа су београдски agency фестивали Контакт конференција и Indirekt Showcase. PB - Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts T2 - Музикологија-Musicology T1 - Agency Festivals in Serbia: An Introduction T1 - Agency фестивали у Србији: увод SP - 53 EP - 66 IS - 35 DO - https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_16265 ER -
@article{ author = "Maglov, Marija", year = "2023", abstract = "The text is intended as an introduction to the research of the agency festivals in Serbia. The term agency festival is explained with examples of international equivalents and an overview of local and regional networks of agency festivals is provided. The most prevalent topics tackled at the agency festivals and, following their content, their significance for contemporary (popular) music beyond music industry goals are presented. The focus is on Kontakt konferencija and Indirekt Showcase festival in Belgrade., Текст је конципиран као увод у истраживања тзв. agency фестивала у Србији.У недостатку одговарајућег превода формулације на српски језик, овом приликом одлучила сам се за навођење одреднице концепта у енглеској варијанти. На почетку, објашњен је концепт agency естивала с међународним примерима и прегледом локалне и регионалне мреже фестивала. Представљене су доминантне теме о којима се дискутовало на agency фестивалима, као и потенцијални значај ових манифестација за савремену популарну музику преко основних интереса актера музичке индустрије. У фокусу прегледа су београдски agency фестивали Контакт конференција и Indirekt Showcase.", publisher = "Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts", journal = "Музикологија-Musicology", title = "Agency Festivals in Serbia: An Introduction, Agency фестивали у Србији: увод", pages = "53-66", number = "35", doi = "https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_16265" }
Maglov, M.. (2023). Agency Festivals in Serbia: An Introduction. in Музикологија-Musicology Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts.(35), 53-66. https://doi.org/https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_16265
Maglov M. Agency Festivals in Serbia: An Introduction. in Музикологија-Musicology. 2023;(35):53-66. doi:https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_16265 .
Maglov, Marija, "Agency Festivals in Serbia: An Introduction" in Музикологија-Musicology, no. 35 (2023):53-66, https://doi.org/https://doi.org/10.2298/MUZ2335053M ., https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_16265 .