Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе
Nomination of Subsidiary Orthography Signs with Secondary school students
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду се говори о томе колико наши средњошколци, ученици другог и трећег разреда гимназије, познају помоћне интерпункцијске (правописне) знаке и како их именују. Наиме, један број знакова наш Правопис именује као помоћне интерпункцијске знаке и неки од њих немају стабилне термине. Занимало нас је колико наши средњошколци препознају ове интерпункцијске знаке и које све називе за њих користе. Истраживање је спроведено као анкета, ученицима су понуђени знаци и од њих се тражило да напишу термине којима их они именују. Овоме су били придодати и акценатски знаци.
Кључне речи:
правопис српскога језика / помоћни интерпункцијски знаци / средњошколци / познавање интерпункцијских знаковаИзвор:
Књижевност и језик, 2017, 64, 1-2, 201-219Издавач:
- Београд : Друштво за српски језик и књижевност
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200174 (Институт за српски језик САНУ, Београд) (RS-MESTD-inst-2020-200174)
TY - JOUR AU - Новокмет, Слободан PY - 2017 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12598 AB - У раду се говори о томе колико наши средњошколци, ученици другог и трећег разреда гимназије, познају помоћне интерпункцијске (правописне) знаке и како их именују. Наиме, један број знакова наш Правопис именује као помоћне интерпункцијске знаке и неки од њих немају стабилне термине. Занимало нас је колико наши средњошколци препознају ове интерпункцијске знаке и које све називе за њих користе. Истраживање је спроведено као анкета, ученицима су понуђени знаци и од њих се тражило да напишу термине којима их они именују. Овоме су били придодати и акценатски знаци. PB - Београд : Друштво за српски језик и књижевност T2 - Књижевност и језик T1 - Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе T1 - Nomination of Subsidiary Orthography Signs with Secondary school students SP - 201 EP - 219 VL - 64 IS - 1-2 DO - 10.18485/kij.2017.64.1_2.14 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12598 ER -
@article{ author = "Новокмет, Слободан", year = "2017", abstract = "У раду се говори о томе колико наши средњошколци, ученици другог и трећег разреда гимназије, познају помоћне интерпункцијске (правописне) знаке и како их именују. Наиме, један број знакова наш Правопис именује као помоћне интерпункцијске знаке и неки од њих немају стабилне термине. Занимало нас је колико наши средњошколци препознају ове интерпункцијске знаке и које све називе за њих користе. Истраживање је спроведено као анкета, ученицима су понуђени знаци и од њих се тражило да напишу термине којима их они именују. Овоме су били придодати и акценатски знаци.", publisher = "Београд : Друштво за српски језик и књижевност", journal = "Књижевност и језик", title = "Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе, Nomination of Subsidiary Orthography Signs with Secondary school students", pages = "201-219", volume = "64", number = "1-2", doi = "10.18485/kij.2017.64.1_2.14", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12598" }
Новокмет, С.. (2017). Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе. in Књижевност и језик Београд : Друштво за српски језик и књижевност., 64(1-2), 201-219. https://doi.org/10.18485/kij.2017.64.1_2.14 https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12598
Новокмет С. Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе. in Књижевност и језик. 2017;64(1-2):201-219. doi:10.18485/kij.2017.64.1_2.14 https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12598 .
Новокмет, Слободан, "Познавање помоћних интерпункцијских знакова код ученика средње школе" in Књижевност и језик, 64, no. 1-2 (2017):201-219, https://doi.org/10.18485/kij.2017.64.1_2.14 ., https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12598 .