‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism
„Хрскав попут бисквита с кремом“: Николај Орлов и британско музичко новинарство
Article (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
This article considers the reception of pianist Nikolai Orloff (1892–1964) by the British musical press through an analysis of reviews published by The Musical Times, and also by national and local newspapers held in digital archives. A hybrid methodology was used to identify, sift, and code relevant primary source material in a large digital archive within the context of existing Orloff scholarship. Examples of the reviews relating to Orloff’s performances are given, and suggestions for future projects made.
У овом чланку се испитује рецепција пијанисте Николаја Орлова (1892–
1964) у британској музичкој штампи кроз анализу критика објављених у
гласилу „The Musical Times“, као и у националним и локалним листовима
доступним у дигиталним архивима. У раду је примењена хибридна
методологија како би се идентификовао, издвојио и кодирао релевантан
примарни изворни материјал из великог дигиталног архива. Истраживање
је обављено захваљујући стипендији „Николај Орлов“. Изнети су примери
критика које се односе на Орловљеве интерпретације, а начињени су и
предлози будућих истраживања.
Руског пијанисту Николаја Орлова (1892–1964) као истраживачку тему
првобитно је предложио покојни др Стјуарт Кембел. Рад који описује
Орловљев живот и каријеру представљен је на конференцији о руској и
источноевропској музици, одржаној октобра 2019. на Универзитету у Дараму,
у организацији Британског удружења за словенске и источноевропске студије.
Нови чланак испитује рецепцију Н. Орлова као музичара у Уједињеном
Краљевству после његовог одласка из Русије 1922. године, и то преко увида у
дигитализовани архивски материјал из Британског новинског архива, као и у
друге дигитализоване текстове презентне на интернету, нарочито из гласила
„The Times“ и „The Musical Times“. Од посебног интереса била је анализа
доступних критика, и то с обзиром на слику Орловљеве извођачке праксе
коју је сугерисала енциклопедија Grove Music Online. Предложили смо и начин
коришћења дигитализованих извора који би се могао применити у будућим
истраживањима у овој области.
Истраживање критичке рецеп...ције Орловљевог уметничког ангажмана у
Уједињеном Краљевству довело је до закључка да је он током своје каријере
уживао висок углед. Овај чланак описује како је Орлов био представљен
британској концертној публици и како су музички критичари гледали на његов
пијанистички стил. Такође, чланак расправља о томе како су Орлова као руског
музичара новинари представили својим читаоцима током међуратног периода
и после завршетка Другог светског рата.
Keywords:
Nikolai Orloff / concert pianist / Russian diaspora / digital archives / newspaper reviews / Николај Орлов / концертни пијаниста / руска дијаспора / дигитални архиви / новинска музичка критикаSource:
Musicology, 2021, 31, 15-35Publisher:
- Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts
DOI: 10.2298/MUZ2131015H
Cobiss ID: 54723337
ISSN: 1450-9814 (print); 2406-0976 (online)
[ Google Scholar ]Collections
Institution/Community
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - JOUR AU - Holdsworth Quinn, Ashley PY - 2021 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12518 AB - This article considers the reception of pianist Nikolai Orloff (1892–1964) by the British musical press through an analysis of reviews published by The Musical Times, and also by national and local newspapers held in digital archives. A hybrid methodology was used to identify, sift, and code relevant primary source material in a large digital archive within the context of existing Orloff scholarship. Examples of the reviews relating to Orloff’s performances are given, and suggestions for future projects made. AB - У овом чланку се испитује рецепција пијанисте Николаја Орлова (1892– 1964) у британској музичкој штампи кроз анализу критика објављених у гласилу „The Musical Times“, као и у националним и локалним листовима доступним у дигиталним архивима. У раду је примењена хибридна методологија како би се идентификовао, издвојио и кодирао релевантан примарни изворни материјал из великог дигиталног архива. Истраживање је обављено захваљујући стипендији „Николај Орлов“. Изнети су примери критика које се односе на Орловљеве интерпретације, а начињени су и предлози будућих истраживања. AB - Руског пијанисту Николаја Орлова (1892–1964) као истраживачку тему првобитно је предложио покојни др Стјуарт Кембел. Рад који описује Орловљев живот и каријеру представљен је на конференцији о руској и источноевропској музици, одржаној октобра 2019. на Универзитету у Дараму, у организацији Британског удружења за словенске и источноевропске студије. Нови чланак испитује рецепцију Н. Орлова као музичара у Уједињеном Краљевству после његовог одласка из Русије 1922. године, и то преко увида у дигитализовани архивски материјал из Британског новинског архива, као и у друге дигитализоване текстове презентне на интернету, нарочито из гласила „The Times“ и „The Musical Times“. Од посебног интереса била је анализа доступних критика, и то с обзиром на слику Орловљеве извођачке праксе коју је сугерисала енциклопедија Grove Music Online. Предложили смо и начин коришћења дигитализованих извора који би се могао применити у будућим истраживањима у овој области. Истраживање критичке рецепције Орловљевог уметничког ангажмана у Уједињеном Краљевству довело је до закључка да је он током своје каријере уживао висок углед. Овај чланак описује како је Орлов био представљен британској концертној публици и како су музички критичари гледали на његов пијанистички стил. Такође, чланак расправља о томе како су Орлова као руског музичара новинари представили својим читаоцима током међуратног периода и после завршетка Другог светског рата. PB - Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts T2 - Musicology T1 - ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism T1 - „Хрскав попут бисквита с кремом“: Николај Орлов и британско музичко новинарство SP - 15 EP - 35 IS - 31 DO - 10.2298/MUZ2131015H UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518 ER -
@article{ author = "Holdsworth Quinn, Ashley", year = "2021", abstract = "This article considers the reception of pianist Nikolai Orloff (1892–1964) by the British musical press through an analysis of reviews published by The Musical Times, and also by national and local newspapers held in digital archives. A hybrid methodology was used to identify, sift, and code relevant primary source material in a large digital archive within the context of existing Orloff scholarship. Examples of the reviews relating to Orloff’s performances are given, and suggestions for future projects made., У овом чланку се испитује рецепција пијанисте Николаја Орлова (1892– 1964) у британској музичкој штампи кроз анализу критика објављених у гласилу „The Musical Times“, као и у националним и локалним листовима доступним у дигиталним архивима. У раду је примењена хибридна методологија како би се идентификовао, издвојио и кодирао релевантан примарни изворни материјал из великог дигиталног архива. Истраживање је обављено захваљујући стипендији „Николај Орлов“. Изнети су примери критика које се односе на Орловљеве интерпретације, а начињени су и предлози будућих истраживања., Руског пијанисту Николаја Орлова (1892–1964) као истраживачку тему првобитно је предложио покојни др Стјуарт Кембел. Рад који описује Орловљев живот и каријеру представљен је на конференцији о руској и источноевропској музици, одржаној октобра 2019. на Универзитету у Дараму, у организацији Британског удружења за словенске и источноевропске студије. Нови чланак испитује рецепцију Н. Орлова као музичара у Уједињеном Краљевству после његовог одласка из Русије 1922. године, и то преко увида у дигитализовани архивски материјал из Британског новинског архива, као и у друге дигитализоване текстове презентне на интернету, нарочито из гласила „The Times“ и „The Musical Times“. Од посебног интереса била је анализа доступних критика, и то с обзиром на слику Орловљеве извођачке праксе коју је сугерисала енциклопедија Grove Music Online. Предложили смо и начин коришћења дигитализованих извора који би се могао применити у будућим истраживањима у овој области. Истраживање критичке рецепције Орловљевог уметничког ангажмана у Уједињеном Краљевству довело је до закључка да је он током своје каријере уживао висок углед. Овај чланак описује како је Орлов био представљен британској концертној публици и како су музички критичари гледали на његов пијанистички стил. Такође, чланак расправља о томе како су Орлова као руског музичара новинари представили својим читаоцима током међуратног периода и после завршетка Другог светског рата.", publisher = "Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts", journal = "Musicology", title = "‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism, „Хрскав попут бисквита с кремом“: Николај Орлов и британско музичко новинарство", pages = "15-35", number = "31", doi = "10.2298/MUZ2131015H", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518" }
Holdsworth Quinn, A.. (2021). ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism. in Musicology Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts.(31), 15-35. https://doi.org/10.2298/MUZ2131015H https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518
Holdsworth Quinn A. ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism. in Musicology. 2021;(31):15-35. doi:10.2298/MUZ2131015H https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518 .
Holdsworth Quinn, Ashley, "‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism" in Musicology, no. 31 (2021):15-35, https://doi.org/10.2298/MUZ2131015H ., https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518 .