Недељковић, Саша

Link to this page

Authority KeyName Variants
f03f8743-669d-4144-8752-2d79ed68cf3f
  • Недељковић, Саша (3)
Projects

Author's Bibliography

Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе

Анђелковић, Биљана; Недељковић, Саша

(Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA, 2021)

TY  - JOUR
AU  - Анђелковић, Биљана
AU  - Недељковић, Саша
PY  - 2021
UR  - https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12488
AB  - Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика 
једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 
2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа 
физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања 
ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли 
се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења 
на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње 
посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос 
питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи 
односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени.
AB  - The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among 
students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 
2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv 
measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent 
the application of this schooling model, which included the division of classes into two 
groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s 
relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal 
relations among children in condition when many relations in society have changed due to 
the ‘new normality’.
PB  - Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA
T2  - Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
T1  - Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе
T1  - The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the  Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among  Primary School Students
SP  - 625
EP  - 639
VL  - 69
IS  - 3
DO  - 10.2298/GEI2103625A
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
ER  - 
@article{
author = "Анђелковић, Биљана and Недељковић, Саша",
year = "2021",
abstract = "Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика 
једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 
2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа 
физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања 
ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли 
се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења 
на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње 
посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос 
питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи 
односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени., The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among 
students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 
2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv 
measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent 
the application of this schooling model, which included the division of classes into two 
groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s 
relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal 
relations among children in condition when many relations in society have changed due to 
the ‘new normality’.",
publisher = "Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA",
journal = "Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA",
title = "Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе, The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the  Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among  Primary School Students",
pages = "625-639",
volume = "69",
number = "3",
doi = "10.2298/GEI2103625A",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488"
}
Анђелковић, Б.,& Недељковић, С.. (2021). Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе. in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA., 69(3), 625-639.
https://doi.org/10.2298/GEI2103625A
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
Анђелковић Б, Недељковић С. Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе. in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA. 2021;69(3):625-639.
doi:10.2298/GEI2103625A
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488 .
Анђелковић, Биљана, Недељковић, Саша, "Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе" in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA, 69, no. 3 (2021):625-639,
https://doi.org/10.2298/GEI2103625A .,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488 .

Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“

Недељковић, Саша

(Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA, 2018)

TY  - JOUR
AU  - Недељковић, Саша
PY  - 2018
UR  - http://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/778/701
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/7576
PB  - Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA
T2  - Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
T1  - Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“
SP  - 689
EP  - 691
VL  - 66
IS  - 3
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7576
ER  - 
@article{
author = "Недељковић, Саша",
year = "2018",
publisher = "Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA",
journal = "Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA",
title = "Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“",
pages = "689-691",
volume = "66",
number = "3",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7576"
}
Недељковић, С.. (2018). Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“. in Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA., 66(3), 689-691.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7576
Недељковић С. Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“. in Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA. 2018;66(3):689-691.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7576 .
Недељковић, Саша, "Сања Златановић, „Етничка идентификација на послератном подручју: српска заједница југоисточног Косова“" in Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA, 66, no. 3 (2018):689-691,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7576 .

Милан Решетар у дубровачкој штампи

Недељковић, Саша

(Београд : Српска академија наука и уметности : Фонд "Ђорђе Зечевић" за унапређење и заштиту ћириличког писма, 2016)

TY  - CHAP
AU  - Недељковић, Саша
PY  - 2016
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/10529
PB  - Београд : Српска академија наука и уметности  : Фонд "Ђорђе Зечевић" за унапређење и заштиту ћириличког писма
T2  - Српски молитвеник : споменица Милану Решетару : 1512-1942-2012
T1  - Милан Решетар у дубровачкој штампи
SP  - 111
EP  - 116
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10529
ER  - 
@inbook{
author = "Недељковић, Саша",
year = "2016",
publisher = "Београд : Српска академија наука и уметности  : Фонд "Ђорђе Зечевић" за унапређење и заштиту ћириличког писма",
journal = "Српски молитвеник : споменица Милану Решетару : 1512-1942-2012",
booktitle = "Милан Решетар у дубровачкој штампи",
pages = "111-116",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10529"
}
Недељковић, С.. (2016). Милан Решетар у дубровачкој штампи. in Српски молитвеник : споменица Милану Решетару : 1512-1942-2012
Београд : Српска академија наука и уметности  : Фонд "Ђорђе Зечевић" за унапређење и заштиту ћириличког писма., 111-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10529
Недељковић С. Милан Решетар у дубровачкој штампи. in Српски молитвеник : споменица Милану Решетару : 1512-1942-2012. 2016;:111-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10529 .
Недељковић, Саша, "Милан Решетар у дубровачкој штампи" in Српски молитвеник : споменица Милану Решетару : 1512-1942-2012 (2016):111-116,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10529 .