Стевановић, Милица

Link to this page

Authority KeyName Variants
12398004-44e8-47b2-8898-1a25bef6a0c4
  • Стевановић, Милица (3)
Projects
No records found.

Author's Bibliography

Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва, Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]

Стевановић, Милица; Грковић-Мејџор, Јасмина; Милошевић-Ђорђевић, Нада

(Београд : Српска академија наука и уметности, 2022)

TY  - GEN
AU  - Стевановић, Милица
AU  - Грковић-Мејџор, Јасмина
AU  - Милошевић-Ђорђевић, Нада
PY  - 2022
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/14685
AB  - Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва, 
Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1 / уредник Нада Милошевић-Ђорђевић. – Београд : САНУ, 2021.
Поздравна реч: академик Владимир С. Костић, председник САНУ.
Говорили: академик Милица Стевановић, академик Јасмина Грковић-Мејџор, Андреа Обрадовић (чита предговор академика Наде Милошевић-Ђорђевић).
У Београду, уторак 12. октобар 2021. у 13 часова.
PB  - Београд : Српска академија наука и уметности
T2  - Трибина Библиотеке САНУ
T1  - Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва,  Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]
SP  - 97
EP  - 117
VL  - 10
IS  - 10
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_14685
ER  - 
@misc{
author = "Стевановић, Милица and Грковић-Мејџор, Јасмина and Милошевић-Ђорђевић, Нада",
year = "2022",
abstract = "Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва, 
Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1 / уредник Нада Милошевић-Ђорђевић. – Београд : САНУ, 2021.
Поздравна реч: академик Владимир С. Костић, председник САНУ.
Говорили: академик Милица Стевановић, академик Јасмина Грковић-Мејџор, Андреа Обрадовић (чита предговор академика Наде Милошевић-Ђорђевић).
У Београду, уторак 12. октобар 2021. у 13 часова.",
publisher = "Београд : Српска академија наука и уметности",
journal = "Трибина Библиотеке САНУ",
title = "Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва,  Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]",
pages = "97-117",
volume = "10",
number = "10",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_14685"
}
Стевановић, М., Грковић-Мејџор, Ј.,& Милошевић-Ђорђевић, Н.. (2022). Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва,  Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]. in Трибина Библиотеке САНУ
Београд : Српска академија наука и уметности., 10(10), 97-117.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_14685
Стевановић М, Грковић-Мејџор Ј, Милошевић-Ђорђевић Н. Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва,  Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]. in Трибина Библиотеке САНУ. 2022;10(10):97-117.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_14685 .
Стевановић, Милица, Грковић-Мејџор, Јасмина, Милошевић-Ђорђевић, Нада, "Живот и стваралаштво жена чланова Српског ученог друштва,  Српске краљевске академије и Српске академије наука и уметности. Том 1: [представљање књиге на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 12. октобар 2021. године]" in Трибина Библиотеке САНУ, 10, no. 10 (2022):97-117,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_14685 .

О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији

Стевановић, Милица

(Београд : Српска академија наука и уметности, 2019)

TY  - JOUR
AU  - Стевановић, Милица
PY  - 2019
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/10324
PB  - Београд : Српска академија наука и уметности
T2  - Академске беседе / Academic speeches
T1  - О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији
SP  - 347
EP  - 367
IS  - 2
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10324
ER  - 
@article{
author = "Стевановић, Милица",
year = "2019",
publisher = "Београд : Српска академија наука и уметности",
journal = "Академске беседе / Academic speeches",
title = "О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији",
pages = "347-367",
number = "2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10324"
}
Стевановић, М.. (2019). О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији. in Академске беседе / Academic speeches
Београд : Српска академија наука и уметности.(2), 347-367.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10324
Стевановић М. О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији. in Академске беседе / Academic speeches. 2019;(2):347-367.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10324 .
Стевановић, Милица, "О инсајдерској перспективи – похвала фигурацији" in Академске беседе / Academic speeches, no. 2 (2019):347-367,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_10324 .

Поимање простора и образовање за уметност

Стевановић, Милица

(Београд : Српска академија наука и уметности, 2016)

TY  - CONF
AU  - Стевановић, Милица
PY  - 2016
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/9615
AB  - When considering contemporary artistic practices and education,
we should first of all see whether and to what extent there still exist in
this context objective studies of spatial relationships, studies which aim at
exploring the nature of space.
Such explorations are not encouraged by the education system today.
They occur only as a result of personal motivation. The generalisation of
experiences thus acquired is risky, but personal effort is the only way to
generate them in the first place. Repeated occurrences in the research
practice in question indicate that, nevertheless, these are not coincidences.
Confirmation of some of these experiences may also be found in the
curriculum, through work with visual arts students, through insights into
the problems they may encounter during study in their professional field
– and also after completing studies, concerning the status of art in today’s
world...
PB  - Београд : Српска академија наука и уметности
C3  - Прилози унапређивању образовања наставника
T1  - Поимање простора и образовање за уметност
T1  - Conceptualisation of space and education for art
SP  - 163
EP  - 197
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_9615
ER  - 
@conference{
author = "Стевановић, Милица",
year = "2016",
abstract = "When considering contemporary artistic practices and education,
we should first of all see whether and to what extent there still exist in
this context objective studies of spatial relationships, studies which aim at
exploring the nature of space.
Such explorations are not encouraged by the education system today.
They occur only as a result of personal motivation. The generalisation of
experiences thus acquired is risky, but personal effort is the only way to
generate them in the first place. Repeated occurrences in the research
practice in question indicate that, nevertheless, these are not coincidences.
Confirmation of some of these experiences may also be found in the
curriculum, through work with visual arts students, through insights into
the problems they may encounter during study in their professional field
– and also after completing studies, concerning the status of art in today’s
world...",
publisher = "Београд : Српска академија наука и уметности",
journal = "Прилози унапређивању образовања наставника",
title = "Поимање простора и образовање за уметност, Conceptualisation of space and education for art",
pages = "163-197",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_9615"
}
Стевановић, М.. (2016). Поимање простора и образовање за уметност. in Прилози унапређивању образовања наставника
Београд : Српска академија наука и уметности., 163-197.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_9615
Стевановић М. Поимање простора и образовање за уметност. in Прилози унапређивању образовања наставника. 2016;:163-197.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_9615 .
Стевановић, Милица, "Поимање простора и образовање за уметност" in Прилози унапређивању образовања наставника (2016):163-197,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_9615 .