Holdsworth Quinn, Ashley

Link to this page

Authority KeyName Variants
937503a0-4dcb-4e19-a08c-d4039fead3a8
  • Holdsworth Quinn, Ashley (1)
Projects
No records found.

Author's Bibliography

‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism

Holdsworth Quinn, Ashley

(Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2021)

TY  - JOUR
AU  - Holdsworth Quinn, Ashley
PY  - 2021
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12518
AB  - This article considers the reception of pianist Nikolai Orloff (1892–1964) by the British musical press through an analysis of reviews published by The Musical Times, and also by national and local newspapers held in digital archives. A hybrid methodology was used to identify, sift, and code relevant primary source material in a large digital archive within the context of existing Orloff scholarship. Examples of the reviews relating to Orloff’s performances are given, and suggestions for future projects made.
AB  - У овом чланку се испитује рецепција пијанисте Николаја Орлова (1892–
1964) у британској музичкој штампи кроз анализу критика објављених у
гласилу „The Musical Times“, као и у националним и локалним листовима
доступним у дигиталним архивима. У раду је примењена хибридна
методологија како би се идентификовао, издвојио и кодирао релевантан
примарни изворни материјал из великог дигиталног архива. Истраживање
је обављено захваљујући стипендији „Николај Орлов“. Изнети су примери
критика које се односе на Орловљеве интерпретације, а начињени су и
предлози будућих истраживања.
AB  - Руског пијанисту Николаја Орлова (1892–1964) као истраживачку тему
првобитно је предложио покојни др Стјуарт Кембел. Рад који описује
Орловљев живот и каријеру представљен је на конференцији о руској и
источноевропској музици, одржаној октобра 2019. на Универзитету у Дараму,
у организацији Британског удружења за словенске и источноевропске студије.
Нови чланак испитује рецепцију Н. Орлова као музичара у Уједињеном
Краљевству после његовог одласка из Русије 1922. године, и то преко увида у
дигитализовани архивски материјал из Британског новинског архива, као и у
друге дигитализоване текстове презентне на интернету, нарочито из гласила
„The Times“ и „The Musical Times“. Од посебног интереса била је анализа
доступних критика, и то с обзиром на слику Орловљеве извођачке праксе
коју је сугерисала енциклопедија Grove Music Online. Предложили смо и начин
коришћења дигитализованих извора који би се могао применити у будућим
истраживањима у овој области.
Истраживање критичке рецепције Орловљевог уметничког ангажмана у
Уједињеном Краљевству довело је до закључка да је он током своје каријере
уживао висок углед. Овај чланак описује како је Орлов био представљен
британској концертној публици и како су музички критичари гледали на његов
пијанистички стил. Такође, чланак расправља о томе како су Орлова као руског
музичара новинари представили својим читаоцима током међуратног периода
и после завршетка Другог светског рата.
PB  - Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts
T2  - Musicology
T1  - ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism
T1  - „Хрскав попут бисквита с кремом“: Николај Орлов и британско музичко новинарство
SP  - 15
EP  - 35
IS  - 31
DO  - 10.2298/MUZ2131015H
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518
ER  - 
@article{
author = "Holdsworth Quinn, Ashley",
year = "2021",
abstract = "This article considers the reception of pianist Nikolai Orloff (1892–1964) by the British musical press through an analysis of reviews published by The Musical Times, and also by national and local newspapers held in digital archives. A hybrid methodology was used to identify, sift, and code relevant primary source material in a large digital archive within the context of existing Orloff scholarship. Examples of the reviews relating to Orloff’s performances are given, and suggestions for future projects made., У овом чланку се испитује рецепција пијанисте Николаја Орлова (1892–
1964) у британској музичкој штампи кроз анализу критика објављених у
гласилу „The Musical Times“, као и у националним и локалним листовима
доступним у дигиталним архивима. У раду је примењена хибридна
методологија како би се идентификовао, издвојио и кодирао релевантан
примарни изворни материјал из великог дигиталног архива. Истраживање
је обављено захваљујући стипендији „Николај Орлов“. Изнети су примери
критика које се односе на Орловљеве интерпретације, а начињени су и
предлози будућих истраживања., Руског пијанисту Николаја Орлова (1892–1964) као истраживачку тему
првобитно је предложио покојни др Стјуарт Кембел. Рад који описује
Орловљев живот и каријеру представљен је на конференцији о руској и
источноевропској музици, одржаној октобра 2019. на Универзитету у Дараму,
у организацији Британског удружења за словенске и источноевропске студије.
Нови чланак испитује рецепцију Н. Орлова као музичара у Уједињеном
Краљевству после његовог одласка из Русије 1922. године, и то преко увида у
дигитализовани архивски материјал из Британског новинског архива, као и у
друге дигитализоване текстове презентне на интернету, нарочито из гласила
„The Times“ и „The Musical Times“. Од посебног интереса била је анализа
доступних критика, и то с обзиром на слику Орловљеве извођачке праксе
коју је сугерисала енциклопедија Grove Music Online. Предложили смо и начин
коришћења дигитализованих извора који би се могао применити у будућим
истраживањима у овој области.
Истраживање критичке рецепције Орловљевог уметничког ангажмана у
Уједињеном Краљевству довело је до закључка да је он током своје каријере
уживао висок углед. Овај чланак описује како је Орлов био представљен
британској концертној публици и како су музички критичари гледали на његов
пијанистички стил. Такође, чланак расправља о томе како су Орлова као руског
музичара новинари представили својим читаоцима током међуратног периода
и после завршетка Другог светског рата.",
publisher = "Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts",
journal = "Musicology",
title = "‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism, „Хрскав попут бисквита с кремом“: Николај Орлов и британско музичко новинарство",
pages = "15-35",
number = "31",
doi = "10.2298/MUZ2131015H",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518"
}
Holdsworth Quinn, A.. (2021). ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism. in Musicology
Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts.(31), 15-35.
https://doi.org/10.2298/MUZ2131015H
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518
Holdsworth Quinn A. ‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism. in Musicology. 2021;(31):15-35.
doi:10.2298/MUZ2131015H
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518 .
Holdsworth Quinn, Ashley, "‘Crisp as a cream-cracker’: Nikolai Orloff and British Musical Journalism" in Musicology, no. 31 (2021):15-35,
https://doi.org/10.2298/MUZ2131015H .,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12518 .