@article{
author = "Анђелковић, Биљана and Недељковић, Саша",
year = "2021",
abstract = "Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика
једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској
2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа
физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања
ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли
се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења
на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње
посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос
питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи
односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени., The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among
students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year
2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv
measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent
the application of this schooling model, which included the division of classes into two
groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s
relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal
relations among children in condition when many relations in society have changed due to
the ‘new normality’.",
publisher = "Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA",
journal = "Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA",
title = "Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе, The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among Primary School Students",
pages = "625-639",
volume = "69",
number = "3",
doi = "10.2298/GEI2103625A",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488"
}