Приказ основних података о документу

dc.contributorВеселиновић, Славољуб
dc.creatorНоваковић, Моника
dc.date.accessioned2020-02-05T15:56:06Z
dc.date.available2020-02-05T15:56:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1820-1091
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/7133
dc.description.abstractТишина представља веома интригантан феномен у седмој уметности који сам по себи захтева посебну теоријску пажњу. Четири филмска остварења (Le Samouraï, 1967; Goya’s Ghosts, 2006; The Artist, 2011; Acts of Vengeance, 2017) која ће бити представљена овом приликом навела су ме да размислим о третману тишине у филму и општем „погледу“ на тишину. Намера ми је да покушам да одговорим на питања која се јављају при анализи овог јединственог (звучног) решења за којим посежу режисери.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Студентски културни центарsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177004/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceСкица СКЦsr
dc.subjectфимлsr
dc.subjectмузикаsr
dc.subjectтишинаsr
dc.subjectрежијаsr
dc.titleЧетири погледа на тишину у филмуsr
dc.typelecturesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractNovaković, Monika; Četiri pogleda na tišinu u filmu;
dc.citation.spage28
dc.citation.epage28
dc.description.otherАпстракт предавања "Четири погледа на тишину у филму" одржаног 24. априла 2019. године у Галерији СКЦ, Нови Београдsr
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttps://dais.sanu.ac.rs/bitstream/id/28235/monika-skica-skc-april-2019.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_7133


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу