Pregled Музикологија (часопис) / Musicology (journal) autora: "Jovanović, Jelena"
Prikaz rezultata 1-20 od 44
-
About songs called brojenica from Gornja Jasenica: Typology / O pesmi brojenici u Gornjoj Jasenici
Jovanović, Jelena (Музикологија / Musicology, 2001) -
The Affective Turn in Ethnomusicology / Заокрет ка проучавању афекта у етномузикологији
Hofman, Ana (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Ana Petrov, Rethinking Rationalisation: Evolutionism and Imperialism in Max Weber's Discourse on Music. Vienna, Hollitzer Verlag, 2016
Medić, Ivana (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2016) -
Aram Khachaturian and Socialist Realism: A Reconsideration / Арам Хачатуријан и социјалистички реализам: ново разматрање
Schultz, Joseph (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2016) -
Arhai's Balkan Folktronica: Serbian Ethno Music Reimagined for British Market / Balkan folktronica бенда Архаи: српска етно музика преосмишљена за британско тржиште
Medić, Ivana (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Beyond Reproduction: Semiotic Perspectives On Musical Performance / Више од репродукције: семиотичке перспективе музичког извођења
Cook, Nicholas (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Catherine II’s The Early Reign of Oleg: Sarti, Canobbio and Pashkevich Working Towards an Ideal / Рана владавина Олега Катарине II: Сарти, Канобио и Пашкевич у стремљењу ка идеалу
Giust, Anna (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2016) -
The Coexistence of Older and Newer Two-Part Folk Singing in the Village of Prekonoga (Southeastern Serbia) as an Example of Bimusicality / Коегзистенција старијег и новијег двогласног народног певања у селу Преконога (југоисточна Србија) као пример бимузикалности
Dumnić, Marija (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Consequences of the Affective Turn: Exploring Music Practices from without and within / Последице "заокрета ка афекту": истраживање музичких пракси изнутра и споља
Atanasovski, Srđan (Belgrade : Institute of Musicology SASA, 2015) -
Contribution of Ljubica and Danica Janković to Establishment of Ethnochoreology in Serbia as an Academic Scholarly Discipline / Допринос Љубице и Данице Јанковић установљењу етнокореологије у Србији као академске научне дисциплине
Rakočević, Selena (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Creating Haydn’s Sonatas at the Keyboard – Performer Rights and Responsibilities in Historical Performance / Креирање Хајднових соната за инструменте са диркама: права и одговорности извођача присталица историјски заснованог приступа
Irving, John (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Cмеховое начало в белорусской песенной культуре как один из способов отражения картины мира / The principle of laughter in Byelorussian vocal culture as a form of reflection on images of the world
Тавлай, Галина В. (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Dasselbe Jahrhundert – verschiedene Epochen. Die Entwicklung der Chorliteratur im 19. Jahrhundert in Ungarn im Spiegel der Rukoveti von Stevan Mokranjac / Исто столеће – различите епохе. Развој хорске литературе у XIX веку у Мађарској у огледалу руковети Стевана Мокрањца
Kaskötő-Buka, Marietta (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
„Doch wie’s da drin aussieht, geht niemand was an.“ Musikausübung und Politikverständnis bei Hermann Scherchen / „На то како нешто изнутра изгледа нико не обраћа пажњу.” Музичко деловање Хермана Шерхена и његово разумевање политичких прилика
Lucchesi, Joachim (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Early Ukrainian-Belarusian-Polish Traditional Melo-Massif: Interethnic Wedding Macro-Areas / Украјинско-белоруско-пољски мело-масив старе традиције: мултиетнички свадбени макроареали
Klymenko, Iryna (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Emergence of Ethnochoreology Internationally: The Janković sisters, Maud Karpeles, and Gertrude Kurath / Појава етнокореологије на међународном нивоу: сестре Јанковић, Мод Карпелес и Гертруда Курат
Dunin, Ivancich Elsie (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2014) -
Globalisation and Western Мusic Нistoriography / Глобализација и западна музичка историографија
Romanou, Katy (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
The Inscription of the Feminine Body in the Field of Sound: Vocal Expression as a Platform of Feminine Writing (écriture féminine) / Упис женског тела у поље звука: глас као оруђе женског писма
Stojanović, Dragana (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Janáček’s and Freud’s Vienna: the Fight for Recognition of Two Great Contemporaries / Јаначеков и Фројдов Беч: два велика савременика у борби за признање
Milin, Melita (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2015) -
Listening to “the Human Without a Soul” – Outline for an Audience-Centred History of Broadcasting in Communist Albania / Слушати "човека без душе" – оквир за историју радиодифузије у комунистичкој Албанији са усмерењем на публику
Pistrick, Eckehard (Belgrade : Institute of Musicology, Serbian Academy of Sciences and Arts, 2016)