Туристичке манифестације у Србији
Tourists events in Serbia
Book (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве де...каде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације.
Keywords:
туризам / манифестације / СрбијаSource:
2010Publisher:
- Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ
Note:
- Посебна издања, књ. 82
Institution/Community
Географски институт „Јован Цвијић“ САНУ / Geographical Institute Jovan Cvijić SASATY - BOOK AU - Бјељац, Жељко PY - 2010 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/13086 AB - Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве декаде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације. PB - Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ T1 - Туристичке манифестације у Србији T1 - Tourists events in Serbia UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 ER -
@book{ author = "Бјељац, Жељко", year = "2010", abstract = "Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве декаде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације.", publisher = "Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ", title = "Туристичке манифестације у Србији, Tourists events in Serbia", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086" }
Бјељац, Ж.. (2010). Туристичке манифестације у Србији. Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086
Бјељац Ж. Туристичке манифестације у Србији. 2010;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 .
Бјељац, Жељко, "Туристичке манифестације у Србији" (2010), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 .