Туристичке манифестације у Србији
Tourists events in Serbia
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве де...каде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације.
Кључне речи:
туризам / манифестације / СрбијаИзвор:
2010Издавач:
- Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ
Напомена:
- Посебна издања, књ. 82
Институција/група
Географски институт „Јован Цвијић“ САНУ / Geographical Institute Jovan Cvijić SASATY - BOOK AU - Бјељац, Жељко PY - 2010 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/13086 AB - Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве декаде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације. PB - Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ T1 - Туристичке манифестације у Србији T1 - Tourists events in Serbia UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 ER -
@book{ author = "Бјељац, Жељко", year = "2010", abstract = "Књига Туристичке манифестације Србије је прво опсежно научно дело које се бави манифестационим туризмом на подручју Србије. Аутор у овом делу представља једну нову методологију у валоризацији манифестација, спроводи опсежно истраживање на подручју Србије, врши попис, представља, рангира и класификује преко 2426 традиционалних манифестација. У оквиру туристичке понуде Србије, манифестациони туризам представља врсту туризма која може да допринесе повећању обима туристичке потражње, посебно према природним и антропогеним вредностима туристичког места или региона. У свету се манифестациони туризам, од почетка осамдесетих година 20. века, помиње као посебна индустрија. У Србији, манифестациони туризам, као економски просперитетна врста туризма на значају добија тек половином прве декаде 21. века. Посебно је значајно што се први пут јавља и у стратешким документима, посебно у Стратегији развоја туризма Србије до 2015. године. Услед великог броја манифестација, које се (посебно крајем прве декаде 21. века) све више организују у Србији, указује се потреба категоризације и класификације манифестација, са циљем да се издвоје оне манифестације које према својој атрактивности и посећености имају и туристички значај, а посебно оне које самостално могу бити и бренд дестинације.", publisher = "Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ", title = "Туристичке манифестације у Србији, Tourists events in Serbia", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086" }
Бјељац, Ж.. (2010). Туристичке манифестације у Србији. Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086
Бјељац Ж. Туристичке манифестације у Србији. 2010;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 .
Бјељац, Жељко, "Туристичке манифестације у Србији" (2010), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13086 .