Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Конкурси од „читуље“ до „рекламе“ :Трансформација услова неопходних за заснивање радног места. Комуникативност / Job Openings: From Obituaries to Advertising : Transformation of the job requirements. Communication
(Београд : Етнографски институт САНУ, 2006)
Крајем прошлог и почетком овог века стварају се нове дисциплине у друштвеним наукама, као што је култура комуникације и пословног односа. Све више пажње поклања се овим важним питањима у оквиру развоја друштва, међу која ...
Музички спектакл као облик масовног окупљања у Србији / Music spectacle as a form of mass gathering in Serbia
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 2008)
Савремене комуникације, модерне визуеленe технологије, разноврсност културних садржаја, продукције и тржишта поставили су спектакле у ново поље друштвених стварности и научних интерпретација. Етнолошка и антрополошка ...
Спектакли XX века: политичке арене и културне сцене у Србији / 20th century spectacles: political arenas and cultural scenes in Serbia
(Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA, 2007)
У овом раду, етнолошка истраживања се фокусирају на
свакодневицу спектакла, тј. на „друштво спектакла“, које се
представља као еруптивна реалност, комуникативна мрежа
и тржиште моћи. Међутим, на балканским просторима ...