Приказ основних података о документу

Culinary Art in Media

dc.creatorРадојичић, Драгана
dc.date.accessioned2020-06-19T18:57:16Z
dc.date.available2020-06-19T18:57:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0350-0861
dc.identifier.issn2334-8259 (online)
dc.identifier.urihttp://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/521/465
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/8871
dc.description.abstractНије ми била намера да овим радом свеобухватно представим царску тему за етнологе и антропологе каква је култура исхране, у оквиру које истраживачи различитих профила проналазе, сваки понаособ, своју подтему. Била ми је жеља да кроз сликовите примере наговестим барем једну страну ове теме, и то базирајући се на свакодневној медијској позорности, јер је храна постала једна од неизоставних тема у било ком медију. Свакодневно нас „засипају“ кулинарским причама, или барем рецептима за справљање различитих јела. На том тржишту у Србији влада културолошко шаренило што ће читаоци лако уочити из овога текста. Култура или некултура питање је сад!?sr
dc.description.abstractThe subject of diet culture is beyond the scope of this paper. Therefore, I concentrated on several examples which best illustrate the presence of culinary art and diet in media. That is, I used 72 articles from the magazine Gloria with the food subject (2006-2009). Diet and culinary arts are omnipresent in media globally. As a rule, many offers recommend recipes and items considered traditional, with a wide range of recipes offered in Serbia alone. Internet also offers many web sites with various diets and recipes. All in all, domestic readers of local journals and magazine can find a variety of fashionable recipes from all over the world, most of the time with limited instructions or groceries not easily obtained at the local market. Bon ton is also lacking while diet and food choices continue to saturate all forms of social behavior as well as recipes serving as communication within a given culture.en
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASAsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/147020/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceГласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASAsr
dc.subjectХранаsr
dc.subjectмода кулинарстваsr
dc.subjectмедијиsr
dc.subjectкултураsr
dc.subjectкултураsr
dc.subjectfoodsr
dc.subjectculinary fashionsr
dc.subjectmediasr
dc.subjectculturesr
dc.subjecttraditionsr
dc.titleКулинарско умеће у медијимаsr
dc.titleCulinary Art in Mediaen
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractRadojičić, Dragana; Kulinarsko umeće u medijima;
dc.rights.holderЕтнографски институт САНУsr
dc.citation.spage93
dc.citation.epage106
dc.citation.volume57
dc.citation.issue1
dc.identifier.doi10.2298/GEI0901093R
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttps://dais.sanu.ac.rs/bitstream/id/33794/bitstream_33794.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_8871


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу