Приказ основних података о документу

dc.creatorНоваковић, Моника
dc.date.accessioned2019-12-06T12:41:53Z
dc.date.available2019-12-06T12:41:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/6777
dc.description.abstractТишина представља веома интригантан феномен у седмој уметности који сам по себи захтева посебну теоријску пажњу. Четири филмска остварења (Le Samouraï, 1967; Goya’s Ghosts, 2006; The Artist, 2011; Acts of Vengeance, 2017) која ће бити представљена овом приликом навела су ме да размислим о третману тишине у филму и општем „погледу“ на тишину. Намера ми је да покушам да одговорим на питања која се јављају при анализи овог јединственог (звучног) решења за којим посежу режисери.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Студентски културни центарsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177004/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceБеоград: Студентски културни центарsr
dc.titleЧетири "погледа" на тишину у филмуsr
dc.typeothersr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractNovaković, Monika; Četiri "pogleda" na tišinu u filmu;
dc.description.otherПостер за предавање "Четири `погледа` на тишину у филму" одржаног 24. априла 2019. у Галерији СКЦ Нови Београд.sr
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_6777


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу