„Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Текст анализира законско регулисање, репортоар и функционисање биоскопа у Београду за време нацистичке окупације 1941-1944. Фокус је усмерен на значај филма као пропагандног медијума али и на укус и преференце биоскопске публике.
The text analyses the legal regulation, repertoire and functioning of cinemas in Belgrade during the Nazi occupation between 1941 and 1944. The focus is on the importance of film as a propaganda medium, but also on the taste and preferences of the cinema audience.
Кључне речи:
Belgrade / Beograd / Bioskopi / Cinemas / German occupation of Yugoslavia / Nemačka okupacija Jugoslavije / film / Cultural history / kulturna istorijaИзвор:
Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944., 2017, 2, 186-205Издавач:
- Београд : Филиш Вишњић
Институција/група
Балканолошки институт САНУ / Institute for Balkan Studies SASATY - CHAP AU - Војиновић, Miloš PY - 2017 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/15418 AB - Текст анализира законско регулисање, репортоар и функционисање биоскопа у Београду за време нацистичке окупације 1941-1944. Фокус је усмерен на значај филма као пропагандног медијума али и на укус и преференце биоскопске публике. AB - The text analyses the legal regulation, repertoire and functioning of cinemas in Belgrade during the Nazi occupation between 1941 and 1944. The focus is on the importance of film as a propaganda medium, but also on the taste and preferences of the cinema audience. PB - Београд : Филиш Вишњић T2 - Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944. T1 - „Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе SP - 186 EP - 205 VL - 2 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_15418 ER -
@inbook{ author = "Војиновић, Miloš", year = "2017", abstract = "Текст анализира законско регулисање, репортоар и функционисање биоскопа у Београду за време нацистичке окупације 1941-1944. Фокус је усмерен на значај филма као пропагандног медијума али и на укус и преференце биоскопске публике., The text analyses the legal regulation, repertoire and functioning of cinemas in Belgrade during the Nazi occupation between 1941 and 1944. The focus is on the importance of film as a propaganda medium, but also on the taste and preferences of the cinema audience.", publisher = "Београд : Филиш Вишњић", journal = "Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944.", booktitle = "„Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе", pages = "186-205", volume = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_15418" }
Војиновић, M.. (2017). „Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе. in Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944. Београд : Филиш Вишњић., 2, 186-205. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_15418
Војиновић M. „Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе. in Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944.. 2017;2:186-205. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_15418 .
Војиновић, Miloš, "„Београдска филмска публика највише воли веселе музичке филмове”: делатност беофрадских биоскопа на страницама колаборационистичке штампе" in Колаборационистичка штампа у Србији : 1941-1944., 2 (2017):186-205, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_15418 .