When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music
Након спуштања завесе: одрживост примењене музике
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Starting with the idea that sustainability as a concept can (and should) be applied in the field of incidental music, thus, ensuring the continuation of its life after the curtain falls, we argue that discography is one of the main ways in which incidental music (like any other type of music) can be preserved and later studied. We argue that discography (as a sustainability tool) equals the survival (survivability) of incidental music and test this hypothesis on four case studies – compact discs and releases of incidental music of four composers: Vojislav Voki Kostić, Zoran Erić, Zoran Simjanović and Isidora Žebeljan.
Полазећи од идеје да одрживост као концепт може бити (и требало би да буде) аплицирана у пољу примењене музике у позоришту, тиме омогућавајући наставак њеног живота након спуштања завесе, тврдимо да је дискографија један од главних начина на који примењена музика (као и свака друга) може бити очувана и касније проучавана. Дискографија (као средство одрживости) једнака је преживљавању примењене музике првенствено у условима где не постоји нотни запис, те се ова хипотеза испитује на четири студије случаја – компакт-дисковима и издањима примењене музике четворо композитора: Војислава Вокија Костића, Зорана Ерића, Зорана Симјановића и Исидоре Жебељан.
Кључне речи:
incidental music / sustainability / music sustainability / discography / theatre / примењена музика у позоришту / одрживост / одрживост музике / дискографија / позориштеИзвор:
Музикологија / Musicology 32 (I/2022), 2022, 1, 32, 126-142Издавач:
- Београд : Музиколошки институт САНУ
Финансирање / пројекти:
DOI: 10.2298/MUZ2232125N
Cobiss ID: 173918727
ISSN: Print: 1450-9814; Online: 2406-0976
[ Google Scholar ]Колекције
Институција/група
Музиколошки институт САНУ / Institute of Musicology SASATY - JOUR AU - Novaković, Monika PY - 2022 UR - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/13054 AB - Starting with the idea that sustainability as a concept can (and should) be applied in the field of incidental music, thus, ensuring the continuation of its life after the curtain falls, we argue that discography is one of the main ways in which incidental music (like any other type of music) can be preserved and later studied. We argue that discography (as a sustainability tool) equals the survival (survivability) of incidental music and test this hypothesis on four case studies – compact discs and releases of incidental music of four composers: Vojislav Voki Kostić, Zoran Erić, Zoran Simjanović and Isidora Žebeljan. AB - Полазећи од идеје да одрживост као концепт може бити (и требало би да буде) аплицирана у пољу примењене музике у позоришту, тиме омогућавајући наставак њеног живота након спуштања завесе, тврдимо да је дискографија један од главних начина на који примењена музика (као и свака друга) може бити очувана и касније проучавана. Дискографија (као средство одрживости) једнака је преживљавању примењене музике првенствено у условима где не постоји нотни запис, те се ова хипотеза испитује на четири студије случаја – компакт-дисковима и издањима примењене музике четворо композитора: Војислава Вокија Костића, Зорана Ерића, Зорана Симјановића и Исидоре Жебељан. PB - Београд : Музиколошки институт САНУ T2 - Музикологија / Musicology 32 (I/2022) T1 - When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music T1 - Након спуштања завесе: одрживост примењене музике SP - 126 EP - 142 VL - 1 IS - 32 DO - 10.2298/MUZ2232125N UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13054 ER -
@article{ author = "Novaković, Monika", year = "2022", abstract = "Starting with the idea that sustainability as a concept can (and should) be applied in the field of incidental music, thus, ensuring the continuation of its life after the curtain falls, we argue that discography is one of the main ways in which incidental music (like any other type of music) can be preserved and later studied. We argue that discography (as a sustainability tool) equals the survival (survivability) of incidental music and test this hypothesis on four case studies – compact discs and releases of incidental music of four composers: Vojislav Voki Kostić, Zoran Erić, Zoran Simjanović and Isidora Žebeljan., Полазећи од идеје да одрживост као концепт може бити (и требало би да буде) аплицирана у пољу примењене музике у позоришту, тиме омогућавајући наставак њеног живота након спуштања завесе, тврдимо да је дискографија један од главних начина на који примењена музика (као и свака друга) може бити очувана и касније проучавана. Дискографија (као средство одрживости) једнака је преживљавању примењене музике првенствено у условима где не постоји нотни запис, те се ова хипотеза испитује на четири студије случаја – компакт-дисковима и издањима примењене музике четворо композитора: Војислава Вокија Костића, Зорана Ерића, Зорана Симјановића и Исидоре Жебељан.", publisher = "Београд : Музиколошки институт САНУ", journal = "Музикологија / Musicology 32 (I/2022)", title = "When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music, Након спуштања завесе: одрживост примењене музике", pages = "126-142", volume = "1", number = "32", doi = "10.2298/MUZ2232125N", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13054" }
Novaković, M.. (2022). When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music. in Музикологија / Musicology 32 (I/2022) Београд : Музиколошки институт САНУ., 1(32), 126-142. https://doi.org/10.2298/MUZ2232125N https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13054
Novaković M. When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music. in Музикологија / Musicology 32 (I/2022). 2022;1(32):126-142. doi:10.2298/MUZ2232125N https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13054 .
Novaković, Monika, "When The Curtain Falls: The Sustainability of Incidental Music" in Музикологија / Musicology 32 (I/2022), 1, no. 32 (2022):126-142, https://doi.org/10.2298/MUZ2232125N ., https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_13054 .