Приказ основних података о документу

Modern tourism trends

dc.contributorStanišić, Milovan
dc.creatorStojanović, Jasna
dc.date.accessioned2017-09-20T18:24:08Z
dc.date.available2017-09-20T18:24:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-86-7912-539-2
dc.identifier.urihttp://dais.sanu.ac.rs/123456789/1087
dc.description.abstractSavremeni razvoj turizma uslovljen je promenama turisticke tražnje, kojima se turisticka ponuda kontinuirano prilago ava. Iako je zapažen porast udela selektivnih oblika turizma u svetskom turistickom prometu, osnovu poslovanja turistickih subjekata još uvek predstavljaju tradicionalni, masovni, oblici turizma. U radu ce biti ukazano na razlike izme u karakteristika savremene i nekadašnje turisticke tražnje, kao i na faktore koji su uslovili nastanak promena. Savremene tehnologije su donele velike promene u nacinu poslovanja subjekata turistickog sektora. Danas je uspeh turistickih preduzeca uslovljen primenom informacionih sistema u svim fazama poslovanja. Nov nacin poslovanja neophodno je kriticki posmatrati. Iz tog razloga ce biti izvršena inventarizacija pozitivnih i negativnih efekata primene savremenih dostignuca, kako na poslovanje turistickihpreduzeca, tako i na same turiste.sr
dc.description.abstractTourism demand changes are causing modern tourism development and tourist offer is continuously adapting to these changes. Core business of tourist subjects still represents traditional, mass tourism, although world tourist traffic notes the increase of the selective tourism form. This paper will point out differences between traditional and modern tourist demand and it will also focus on factors which caused beginning of the changes. Modern technologies bring the huge management change for subjects in a tourist sector. Success of the tourist companies is conditioned by usage of the information systems in every management phase today. On the other side, new way of running the business should definitely be critically observed. That is the reason why both positive and negative effects lists of using modern technical achievements in tourist company management are going to be presented in this paper. Besides that, positive and negative effects on the tourists themselves will be shown.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd: Univerzitet Singidunumsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceUticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu [Elektronski izvor] / Međunarodna naučna konferencija Univerziteta Singidunum Sinteza 2014, 25.-26.04.2014. = Impact of Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide / Singidunum University International Scientific Conference Sinteza 2014sr
dc.subjectsavremeni turizamsr
dc.subjectturisticko tržištesr
dc.subjectturisticka tražnjasr
dc.subjectinformacioni sistemisr
dc.subjectinternetsr
dc.subjectmodern tourismsr
dc.subjecttourist marketsr
dc.subjecttourist demandsr
dc.subjectinformation systemssr
dc.subjectInternetsr
dc.titleSavremene tendencije u turizmusr
dc.titleModern tourism trendssr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractСтојановић, Јасна; Модерн тоурисм трендс; Модерн тоурисм трендс; Савремене тенденције у туризму; Савремене тенденције у туризму;
dc.rights.holderUniverzitet Singidunumsr
dc.citation.spage738
dc.citation.epage742
dc.identifier.doi10.15308/SInteZa-2014-738-742
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://dais.sanu.ac.rs/bitstream/handle/123456789/1087/Stojanovic_Sinteza.pdf


Документи

Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу